1. ნაკაწრებზე არაფერი მითქვამს და გითხარი რომ მკიდია.
2. გითხარი რომ ცუდად არ მითქვამს და არც დამიწუნია. ნათარგმნი მოგწერე და კითხვა დაგისვი უბრალოდ. პირველად ჩამომყავს მანქანა და გამიჩნდა შესაბამისი კითხვები როცა შეღუნულები და გახეულები წავიკითხე. ჩატშიც გარკვევით გითხარი ეს ყველაფერი და მე მეგონა რომ გავუგეთ ერთმანეთს. მარა ნუ თუ ფორუმზე ლაპარაკია, კაი, ფორუმზე იყოს.
3. ბიზნესში კლიენტებზე ესე საჯაროდ ესეთი რაღაცების წერა, უტაქტობაა და არასწორია მეტი თუ არაფერი

მითუმეტეს როცა ყველას ვურჩევდი შენს სერვისს.
4. ბოდიში, რომ მე როგორც შენ კლიენტს, კითხვები გამიჩნდა. შემდგომში მეცოდინება, რომ რამე რომ გკითხო, აიღებ და ფორუმზე დაწერ, დამიწუნაო, სასწაული ხალხიაო და ა.შ. იაპონელების შეფასებებში რომ ვერკვეოდე და რომ ვიცოდე, რომ "დახეულობები სალონში" დაფხრეწილ, განადგურებულ სალონს არ ნიშნავს, არამედ უბრალოდ რამდენიმე ნახევს, შენ არცერთ კითხვას არ დაგისვამდი. ელემენტარულია, ვატსონ.
This post has been edited by HarrisonHill on 26 Mar 2015, 18:14