აუუ ეს რა პოსტები წავიკითხე
მოდი ჩავთვალოთ ეგ არ წამიკითხავს კარგით?NSX-ზე ხმას ნუ იღებთ საერთოდ! ძრავით დაწყებული აეროდინამიკით დამთავრებული უძლიერესი და უმამესი მანქანაა თავის პერფორმანს + ჰენდლინგით დამთავრებული!
ნიურბუგრინზე გყაავთ საერთოთ ნანახი NSX როგორ დადის? სპიდომეტრისთვის მოგიკრავთ მაინც თვალი? დედას იტყ... ისე დადის. თავისი 3.2 ლიტრიანი 280 ცხენისძალიანი ძრავით მოსახვევებში უფრო მეტი სიჩქარით დადის ვიდრე ეგ აუდი R8 და კიდე ბევრი სუპერქარი.
NSX არ იჟანგება! უჟანგავია! ალუმინია... თვითონ იაპონიაში აღიარებულია უკვდავ მანქანად რომლის საშუალო ფასიც 50 000 $ არის.
მანახეთ 20 წლის მანქანა რომელიც სტოკია და დინოზე იმაზე მეტ ცხენისძალას აჩვენებს რაც ქარხნულად უწერია!!!!!!!!!!!! მაჩვენეთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთთ
20 წლის სტოკი NSX დინოზე გაარბენინეს და 286 ცხენი ანახა

NSX-ისთვის 280 ცხენიც საკმარისია რო გაანადგუროს ზოგიერთი სპორტ+სუპერქარი და მაგით ამტიკცებს რო უმამესია !!!!
მოიტა ოპელის, მოიტა აუდის, 20 წლის სუპერქარები რომლებიც ზე დონეა და გაარბენინეთ რამდენ ცხენს აჩვენებს!!! რისი ტრაკი ექნებათ აგერ დავინახავთ!!!!
NSX საერთოდ პირველი მანქანაა მსოფლიო ავტოინდუსტრიაში რომელსაც ძრავით და კუზაოს შესაბამისი კონსტრუქციით ტექნოლოგურად ყველაზე დახვეწილი იყო. მსოფლიოში პირველად NSX-ის ძრავში იყო გამოყენებული ტიტანის "ბარბაცა"... NSX-R-ის ძრავის აწყობას 10-ჯერ მეტი დრო ჭირდება ვიდრე ჩვეულებრივი NSX-ის ძრავის აწყობას
მთელი იაპონიის სიამაყეა NSX რომელსიც დღემდე ანგარიშ გასაწევი მანქანაა...
ვიდოს დადება ახლა მეზაერბა.. მერე დავდებ და პირი ღია დაგრჩებათ 280 ცხენით რას შვებაო