ჩემი გამოცდილებიდან ვიტყვი ასეთ რაღაცას.
ჩემი აზრით ორივე დადის დაახლოებით ერთნაირად და რატომ.
ეხლა დავწერ პლიუს და მინუს.
ფორესტერს ცრვსთან შედარებით ბევრად მაგარი 4X4 სისტემა აქვს თავის ლსდეთი. ეგ ფორესტერის პლიუსი
მაგრამ ეხლა მინუსი ფორესტერის. შეტევის კუთხე აქვს ძაან ცუდი ცხვირი აქვს ნამეტანი წინ გამოწეული. და კლირენსი ცრვსთან შედარებით უფრო დაბალი.
ეხლა ცრვს პლიუსი. ცრვს ბევრად მაგარი შეტევის კუთხე აქვს როგორც ჩვეულებრივ ჯიპებს. პაკრიშკა წინ აქვს წაწეული. კლირენსი უფრო მაღალი.
მინუსი ცრვ სი არის მისი 4X4 სისტემა. არ აქვს არანაირი ბლოკირება.
ზუსტად ამიტომ არის რომ სწორ ადგილზე რომ დააყენო ორივე მანქანა. ფორიკა ჯობნის თავისი ხიდის წყალობით. მაგრამ ოფფ როადში ცრვ არაფლით არ ჩამოუვარდება კლირენსის ხარჯზე. დაჟე ჯობნის ზოგ ადგილებშიც.
როცა ძაან დააწვება ერტი მხარე მანდ უკვე ლსდ ბლოკირებაც არ შველის მაინც იკიდებს დიაგონალს ფორესტერი. თუმცა ლსდ ეხმარება ცოტატი მაგ დროს. ტესტებშიც ჩანს .
========
ეგ არის რეალობა რაც დავწერე
This post has been edited by >>levani9<< on 29 Feb 2012, 11:54