gio_cxelრუსეთში ვერსად ვერ ვიპოვე ქარხნული ფილტრის ჩიხოლი ანუ ასეთი ან მსგავსი ამისა


ხოდა ანალოგიურად რუსებიც ეძებდნენ მსგავს რამეს, ვერც იმათმა გაჩითეს და ბოლოს მივიდნენ
იმ დასკვნამდე რო კალგოტკა მსგავს როლს ასრულებს, ჭედავს მტვერს თავისი მწვრილი დირკების
მეშვეობით და აგრეთვე წყლის შესვლასაც უფრო და გადავწყვიტე დამეყენა.
ხოდა მშვენიერი აზრია რომც დაუფიქრდე კაცი, იმდენად არ შეაქ ძრავას ჰაერი მაგ კალგოტკების გამო (აგრეთვე ნაგავი და სყალიც, ძრავა დაცულია)
მაგრამ ქარხნულზე უფრო მეტი მაინც შედის ჰაერი ეგ არის მთავარი..
ხოლო რაც შეეხება გაწევას, დაბლებზე იმდენად არა მაგრამ არის სხვაობა, აი მაღლებზე მაგრად ვიგრძენი, საკაიფოდ ბრუნავს ძრავა მაღალ აბაროტებზე
თითქოსდა ამოისუნთქა. ეგეც მე მიყენია სირობა ფილტრი, განა kn ან injen ან aem-ი სირობა რომელმაც მომცა სხვაობა, და ამ 3 ბრენდიდან წამომიდგენია
რა კარგი სხვაობა ექნება...
ნუ ხმაც თავისთავად საკაიფოა, განსაკუთრებით მაღალ ბრუნზე დედას იტყნავს

მაგრად მინდა ეს ფილტრი
This post has been edited by ///M-POWER on 22 Jun 2013, 13:05