რატო წამოიჭრა ეს თემა ვერ გავიგე

რატოა აქტუალური ეგეც ვერ გავიგე
დიზელი რომ ეკონომიურია ეხლა გაიგეთ????

ანდა მაგას რა მტკიება უნდა

ერთხელ ფოთში წავედით 250 დიზელი მერსოთი

5 კაცი ვიჯექით 124 იყო - მაგარი იარა საკაიფოდ უბერავდა 130-150
სულ ბაკის ისარს ვუყურებდი - არ იკლებდა ლოლ ძაან მაგარი გამოგინებაა
არასდროს არ მყოლია დიზელი და იძახიან რომ ვინც ერთხელ მაინც იყიდის დიზელსო ცხოვრებაში "ზაჟიგალკას" (ბენზინის მანქანას) არ გაეკარებაო

ცუდი ისაა რომ დილზელი მარტო პოპლარულია ევროპაში სადაც მანქანა გაცილებით ძვირია ვირდე ამერიკაში ან ევროპაში
თან ნახმარი დიზლელები მოდის საშინელი გარბენებით - ანუ უკვე თავიდან მაგარი მოხნულებია მანქანები სანამ აქ ჩამოვლენ
თანამედროვე დილზელებზე პრობლემაა მაღალი წნევის ელექტრო ტუმბოები რომლეთა ფასი 1000 ევროდან და ზევით არის
თუ ბევრს დადის ადამიანი დიზელ სედანს არაფერი ჯობია
ე.წ. ჯიპის აზრს მე ვერ ვხვდები - ქართული ბანძი მენტალიტეტის ზახოდია და მეტი არაფერი
კიდე სანადიროთ რომ დადის სასტავი - ცხოველი აღარაა ქვეყანაში

დაჟე მაჩვსაც ვერ კლავენ

--------------------------------------
ახლა საქმეზე ყველაზე ეკონომიური გოლფ-3-4 1.9 ტურბო დიზლელი იყო ადრე - ეხლა უფრო ეკონომიურებიც გამოვიდნენ
კაროჩე 100 კმ-ზე ქალქში 6-6.5 ლიტრს წვავდა

მერსოები 250 ები ტურბინით 8 ლირტს თუ არ ვცდები
მსგავსი გოლფი 10-11 ლიტრს წვავს ბენზინს - მესო 13-14 ლიტრს
წელიწადში 10000 კმ-ზე:
დიზელი 650 ლიტრი
ბენზინი 1000 ლიტრი
სხვაობა 350-450 ლიტრი. თანამედროვე ფასებით კი გამოვიდა 700-900 ლარი
მეტს თუ გაივლი მეტი ეკომომია იქნება - ვინც 20K-ს გადის წელიწადში 1800 ლარამდეა ეკონომია
სხვა ავტომობიებზე სხვანაირად უნდა დაითვალოს
მაგალითად ვინც ჯიპს იყიდის დიზელს ეკონომიის თვალსაზრისით და 13-14 ლიტრს აწვევინებს ქალაქში და ქალაქიდან არ გადის ის ცვეტში იდიოტია