აი თუ კი ვინმეს ჰგონია რომ
სიჩქარის განვითარებით, ატმოსფერულ ძრავებში ფერარი FXX-ზე მაგარი მანქანა არ არსებობს, უბრალოდ ვეტყვი ოდნავ ცდება

(მე თუ მკითხავთ არანაირად არ მიკვირს FXX-ის ეგ მონაცემი, პირიქით ზე კლასის დონეზე მთლად სამარცხვინო არაა მაგრამ სასიხარულო ნამდვილად არაა, კიდევ უფრო მეტი უნდა ამოეღო და მეტი სიჩქარე ჰქონოდა)
რადგან ვიტყვი ბევრ ისეთ ფაქტებს რომ ფერარი FXX-ის ზე კლასობას რეპუტაციას შეულახავს
დავიწყო?
მაშ დავიწყოთ
მაგრამ მანამდე ფერარი უნდა შევაფასო, ეჭვი არავის ეპარება რომ ფერარი მართლაც ზე კლასია, არავისგან არ ესწავლება მანქანის კეთება მაგრამ თუ კი შემთხვევით რომელიღაცა "დაბალი დონის" ავტომწარმოებელი გაასწრებს ფერარს, უცებ ატყდება: აუფ, ფერარი დონეა, ფერარი კლასია, ფერარს როგორ ადარებთ და ასეთები... ნუ ეს გასაგებია, ბუნებრივი მოვლენაა და არავის გვკიკვირს მაგრამ...
... მაგრამ ამერიკაში ჯენერალ მოტორსმა, კერძოდ კი კადილაკს, რომელსაც არანაირი პრეტენზია არ გააჩნია იყოს დრაგსტერი, ჰყავდეს ტრეკის მანქანა - ისეთი როგორიც ფერარს (და სხვა მისთანს), გააკეთა ისეთი მანქანა რომელიც იმ დროისთვის მართლაც რომ სასწაული იყო. კადილაკს გაახსენდა რომ 2002 წელს 100 წლის უბილე დაუდგა და გადაწვიტა გაკეთებინა სასწაული სიჩქარის მანქანა "სასწაულად დაბალი სიმძლავრიდან"
ინჟინრებმა გააკეთეს ძრავი რომლის სახელია
Northstar XV12მონაცემები ასეთია:
ალუმინის 7.5 ლიტრიანი V12 ძრავი, ცილინდრების 60 გრადუსიანი კუთხით, DOHC, რომელიც გვაძლევს 750 hp (559 kW) და 450 lb·ft (610 N·m) of torque
ნამდვილად არაფერია ამაში გასაოცარი მაგრამ ამ მანქანის სიჩქარე არის საკმაოდ დიდი და დაუჯერებელი 412 km/h (256 mph). 0–100 კმ 3.5 წამში.
ეს თვითონ მანქანა, დიზაიანი F22 რაპტორისაა



ამის მერე ასეთი დაბალი დონის მანქანა რო 2002 წელს ამხელა ნახტომს გააკეთებს, იქ უკვე ფერარი ნაღდად არ მიკვირს