თქვენ მართლა გჯერათ რომ 2 ბარზე წნევადარტყმული და უამრავი მოუდით გაკეთებული ძალიან ხანმოკლე სიცოცხლის იაპონური 1 მეგავატიანი ძრავები სუპერქარების ძრავებს რამით ჯობია?

ტეხავს ისეთ რამეებს წერთ, ლოგიკურად მაინც დაფიქრდით. აბა შეხედეთ ეგეთი სიმძლავრის დრაგსტერები რა დღეშია? გამახინჯებულ-გაუბედურებულები, რომლებსაც მოხვევა არ შეუძლიათ და სულს როდის დალევენ კაცმა არ იცის.
[ზოგადად] სუპერქარს გარდა უდიდესი სიმძლავრისა, რაც ქარხნულად აქვს - აქვს კიდევ უამრავი ღირსეული თვისება, რაც ავტომობილს ჭირდება. მეორეს ერთიც, არავინ არ გააუბედურებს და გაიმეტებს ასეთ მანქანას 2000 HP-ზე გაძლიერებით და დრაგისთვის, ჯერ იმიტომ რომ უამრავი $$$ უნდა და მერე იმიტომ რომ ჯობია უფრო იაფფასიანი გერმანული ამერიკული და იაპონური ანალოგები გააკეთონ.
სუპერქარების ძრავები ატმოსფერული კონსტრუქციიდან უამრავ ცხენს იღებენ, Force Induction-იდან კი უთვალავს. გაგიგიათ Diablo VTTT? 750 ცხენი ქარხნულად და boost-up-ით 1000-ი ყველანაირი mode-ის გარეშე. იმ ჩარევებით კი რასაც სხვა დაბალკუბატურიან ტურბინიან ძრავებს უკეთებენ თქვენ ფანტაზიას მიანდეთ რამდენს ამოიღებენ.
არ ვარგა ამდენი tuning video-ების და ფილმების ყურება, ზოგჯერ ჯობია წაიკითხოთ სხვა იშვიათ და ბუმბერაზ პროექტებზეც და მიხდებით რომ დიდ კუბატურიანი ძრავები ტურბინით მაინც თავისას შვება.