რა შეეცით ამ ცრვ-ს ტოო, სად ცრვ და სად სამურასი შთამომავალი

...
არ წვავს ჟიმნი მაგდენს, და ვინც ამბობს რო მაგდენს წვავს ან ბენზინს ტეხავდა და არ გითხრა არ გამიბაზროსო ან ძალიან დაბალი აბაროტით დადიოდა, ვითომ ეკონომიის მიზნით რაც უარესია დაბალკუბატურიან მანქანებზე...
1.1 ძრავიანი პაჯერო დაწერა ვიღაცამ, ეგ არის ჯუნიორი, სტრანნი ვიდია ქვს და 97-98 წლებში შეწყდა მაგის გამოშვება, ავტომატი აქვს 3 სიჩარიანი, გრძელი გადაცემებით და ზოგი საერთოდაც უკანა ამძრავია მხოლოდ...
პაჯერო მინის აქვს 0.6 და 0.6ტურბო ძრავი, H58A ძარაა კარგი, + როგორც გითხარით აქვს უკანა ბლოკირება და წინა ხიდი, (ყველას არა, ყიდვისას დაადგინო უნდა) ძრავს წვა უტურბინოს ტრასა 4 უწერია და ქალაქი 7, ტურბინიანს ტრასა 4 და ქალაქი 9. ავტომატური გადაცემათა კოლოფი აქვს 4 სიჩქარიანი ჯამში ჯუნიორზე მოკლე, ასე რომ, გაწევაც მშვენიერი აქვს და სიარულითაც კარგად ივლის, ერთია რო მაქსიმალური სიჩქარე არ აქვს დიდი, 130 თუ არ ვცდები, ნუ სპიდომეტრზე 140-145 აჩვენებს

თუმცა, ამ მანქანით 100-110-ზე სწრაფად სიარული სისულელეა ჩემი აზრით, ასე რომ ესეც არ არის დიდი პრობლემა, მცირე კუბატურიანი ძრავი არ ყოფნისო რომ ამბობთ, ამ მანქანასაც და ჯიმნისაც აქვს დამადაბლებელი (პანიჟენია) ასე რომ ეგ პრობლემა მოგვარებულია

გამავლობით ორივე ძალიან მაგარია, კლირენსი საკმაოდ მაღალი აქვთ, + საბურავებს შორის მანძილი უფრო მცირეა ვიდრე სხვა მანქანაზე (მაგ. პაჯერო, ჩეროკი) და ამიტომ წინაღობაზე გადასავლელად ნაკლები კლირენსი სჭირდება, ამისავე ხარჯზე აქვს საოცარი გამავლობა...
Power is nothing without control...