მე აზრიანი პასუხი გავეცი უაზრო კითხვას. შენ კიდევ უფრო უაზრო შედარება მოგყავს - ჯერ ამბობ მანქანას იმით აფასებ რამდენს გაგატარებსო
და მერე ტევადობა, კომფორტი და გუდაური მოგყავს მაგალითად

სად ევოს პადვესკა და სად კომფორტი. 4 კარიანი და ბევრ ადგილიანი როა მაგით ნამდვილად ვერ ჯობია კორვეტს
კილომეტრებს რომ გაგატარებს ცუდზე არ მიანიშნებს. მაგ ბევრ კილომეტრში
ვერ გადაგივლიან CLK55-ისგან განსხვავებით რომელიც ასევე ბევრს გაგატარებს
მაგრამ მთავარი დადებითი მხარე ტრეკზეა, ისევე როგორც დრაგზე და თუნდაც სილამაზის მხრივ აქვს,
რაშიც ყველა პარამეტრში ჯობია ევოს. ოჯახი და კომფორტი და სპორტულობა ერთად არ არსებობს
- ეგრე ფორესტერის პატრონების 90%-ს გონია რომ სპორტული მანქანა ყავს და მართლა ეგრეა?
ტურბინას ვერ გახსნის, გუდაურში ვერ გატარებს თუ 8 კაცს ვერ ჩატენი?
თუ ვერ იბლატავებ TEIN-ის პადვესკა უყენია და "მაგრად დგასო" მოსახვევში?

მერე რა რომ რეალურად გრუზავიკია
სპორტულ მანქანას performance პარამეტრები მოეთხოვება და მთავარია მაგას როგორ ასრულებს,
კორვეტი თავის ფასთან შედარებით 5-იანზე, 911-ზე რომ არაფერი ვთქვათ...
და ამ თემიდან გამომდინარე გამოდის რომ ევო ყოფილა N1 უნივერსალი ყველაფერში
და ამავდროულად ქართული "N1 უნივერსალურობის ეტალონს" - ფორესტერს უნდა დავცინოთ

ყველა აფანატებს და აქებს იმას რაც ყავს, საქართველოში ეგრეა და ობიექტურად
არავინ უყურებს იმას სხვა მანქანა უკეთესი იქნება თუ არა სხვადასხვა მონაცემში.