Evo_PoWeRაი კიდევ უაზრო მაგალითი მოგყავს თუ ხვდები

გაცდი ცოტა ბენვე მიცუბიშის აზროვნებას და თუ ადარებ ობიექტურად შეადარე

EVO მიცუბიშიც ყველაზე დიდი Performance მანქანაა, ეგ არის პიკი მაგ ავტოინდუსტრიის გესმის?
ხოდა შენ მაგალითად მოგყავს ყველაზე სუსტი პორშე რაც კი ოდესმე გამოშვებულა,
დაჟე Carrera-ც არ მოიყვანე. მაგრამ იმდენი არ იცი რომ 987 Boxster S-ი თავისი პორშესთვის
დამახასიათებელი ბანძი მონაცემით - ანუ ჩვენს ენაზე 310 ცხენით, 7 speed PDK ტრანსმისიით
და პადვესკით (თუნდაც 2 ევოს ზომის სიგანის დისკებით) მაინც არ ჩამოუვარდება evolution X-ს.
ეხლა ყველაზე ძლიერი პორშე აიღე და მანდ დადნება მთელი მიცუბიში მოტორსპორტსი,
ხოდა თქვენს უაზრო შედარებაზე გავეცი პასუხი და რატომ გიტყდებათ
და თემასთან შეუსაბამო კონტრარგუმენტებს ისვრით ვერ გამიგია. გეგონება მე დავიწყე კორვეტთან და სხვებთან
შედარება ამ მანქანის. ამას თავისი კონკურენტი ყავს და მაგას უნდა შეედაროს (impreza STi, S3 და ა.შ.)
* * *
ZOR-666გიჯერებ იმაზე რომ გრუბია და მოუხერხებელი შეიძლება იყოს, მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რომ როგორც სპორტქარი ევოს ჩამოუვარდება. აი სალონზე ნამდვილად არ გეთანხმები - ლანსერის გადაკეთებული სალონი არ მირჩევნია კორვეტისას და მომკალით თუ გინდათ

იმაშიც გეთანხმები რომ ევო ფასთან შედარებით ძალიან მაგარი მანქანაა, მაგრამ კორვეტთან მე არ შემიდარებია, ვინც შეადარა იმას გავეცი პასუხი რითი ჯობდა და რითი არა. გატარებით გუშინ 911-ი ვატარე, მაგრამ იმას არ ვიტყვი CCXR-ს ჯობია მეთქი, გატერება ერთია და პროფესიონალი მრბოლელის მიერ ტრეკზე თანაბარ პირობებში მანქანების შედარება მეორე