მოკლედ წინა პოსტებში ავღსფოთდი

რაც შეეხება თემას
ჩემი აზრიტ EVO X ძალიან უნივერსალური მანქანაა როგორც მისი წინამორბედები, ანუ რეალურად ეგ უფრო უნივერსალურია ვიდრე წინები ავტომატური ტრანსმისიის გამო. 30K კიდევ არაა ძვირი ახალი მანქანისთვის.
ესეიგი ეხლა განსხვავებები :
GSR: $34,335 (Without additional options)

* 291-horsepower turbocharged 2.0-liter DOHC MIVEC engine
* 5-speed manual transmission
* Super All-Wheel Control (S-AWC)
* BREMBO® Braking System
* Aluminum hood and front fenders
* 18" x 8.5" Enkei® alloy wheels with 245/40R18 Yokohama ADVAN® tires
* Rear diffuser with dual exhaust outlets
* Color keyed rear spoiler
* Sports ABS with Electronic Brakeforce Distribution
* RECARO® semi-bucket racing seats with fixed head rests
* Bluetooth® hands-free phone system with voice command recognition
* 140-watt CD/MP3 Audio System with 6 Speakers and Digital Signal Processor (DSP)
* Seven-airbag safety system including a driver's knee airbag†
MR: $39,735 (Without additional options)

* 291-horsepower turbocharged 2.0-liter DOHC MIVEC engine
* 6-speed Twin Clutch Sportronic® Shift Transmission (TC-SST)
* Super All-Wheel Control (S-AWC)
* BREMBO® Braking System
* 2-piece front brake rotors with alloy hats
* Aluminum hood and front fenders
* 18" x 8.5" BBS® Forged Alloy Wheels with 245/40R18 Yokohama ADVAN® tires
* Rear diffuser with dual exhaust outlets
* Color keyed rear spoiler
* Sports ABS with Electronic Brakeforce Distribution
* RECARO® semi-bucket racing seats with fixed head rests
* Magnesium steering wheel paddle shifters
* FAST-Key electronic keyless entry and starting system
* 710-watt (max.), Rockford Fosgate® performance audio system with 6-CD/MP3-compatible head unit and nine speakers, including a 10-inch trunk-mounted subwoofer
* Bluetooth® hands-free phone system with voice command recognition
* Seven-airbag safety system including a driver's knee airbag†
MR Touring: $41,735 (Without additional options)

* 291-horsepower turbocharged 2.0-liter DOHC MIVEC engine
* 6-speed Twin Clutch Sportronic® Shift Transmission (TC-SST)
* Super All-Wheel Control (S-AWC)
* BREMBO® Braking System
* 2-piece front brake rotors with alloy hats
* Aluminum roof, hood and front fenders
* Enhanced interior noise reduction
* 18" x 8.5" BBS® Forged Alloy Wheels with 245/40R18 Yokohama ADVAN® tires
* Power glass sunroof
* Rain-sensing windshield wipers
* Rear diffuser with dual exhaust outlets
* Color keyed rear lip spoiler (Replaces large rear spoiler)
* Sports ABS with Electronic Brakeforce Distribution
* RECARO® semi-bucket racing seats with fixed head rests
* Heated front seats and side mirrors
* Full leather seating surfaces
* Magnesium steering wheel paddle shifters
* FAST-Key electronic keyless entry and starting system
* 710-watt (max.), Rockford Fosgate® performance audio system with nine speakers, including a 10-inch trunk-mounted subwoofer
* Bluetooth® hands-free phone system with voice command recognition
* Seven-airbag safety system including a driver's knee airbag†
მე პირადად ამათგან MR Touring მომწონს ოღონდ MR-ის სპოილერით

ფასები საკმაოდ მაღალია, ნუ საიტზე ასე წერია, ამერიკაში დილერთან როგორ იქნება არ ვიცი .
მოკლედ თუ გინდა რომ დასვენებულმა იარო და როცა მოგინდება პორშეებს მაცივრებს და ცორვეტებს ტრაკი არ დაანახო იყიდე MR ან MR Touring