ნახევარი საათია რაც დავშალე ჩემი სუბარუს ძრავი
ეხლა ნაწილები უნდა შეუკვეთო: პორშინები, პრაკლადკები, წყლის და ზეთის ტუმბო, ღვედები, კოლცოები, ტურბინა :-D
რომ ჩამოვა ავაწყობ და დავწერ შედეგს :-)
დარწმუნებული ვარ ხელოსანზე არანაკლებად გავაკეთებ ამ საქმეს. ისე, ის მართალია, რომ ბევრ რამეს გამოცდილება ჭირდება, მაგრამ იმდენი მანუალები და ვიდეობია ინტერნეტში, ფორუმებზე, იუტუბეზე, რომ თუ კარგად გაარჩევ ყველაფერი გამოგივა
ამ დღეებში იმდენი რამე ვისწავლე ძრავზე და კერძოდ სუბარუს ბოქსერზე, რომ მთელი ცხოვრება ვერ ვისწავლიდი ჩემით რომ არ დამეშალა. სხვათაშორის, ისეთი ნიუანსებიც აღმოვაცინე, რომელიც 10-იდან 1-მა თუ იცის ხელოსანმა. ველაპარაკე რამოდენიმეს და მინდა გითხრათ რომ ბევრი აზრზეც არაა, თავები პროფესორები გონიათ არადა

წინგის წაკითხვა ხო "გრეხია" მაგათვის

ხოდა ამიტომ არ ვენდობი ხელოსნებს. მერე ეს თავის დაფასება რო იციან, გეგონება მინისტრები იყვნენ ბლიად. უნდა ეღრიჯო და ეჭყანო რომ რამე გაგიკეთოს ნორმალურად. ფულში ხო გწეწავენ მაგრად, მაგრამ ეგ არაფერია. რაც მთავარია დროსა და ენრგიას გვართმევენ და სისხლს გვიწამლავენ
მოკლედ, ჩემი ხელით გაკეთება მირჩევნია რა. ფულის დედაც, უბრალოდ ჩემი მანაქანა მე უნდა გავაკეთო და არ ვიიღაც კოლიამ...

თან მაგრად მისწორდება ჩალიჩი, ბევრ რამეს სწავლობ როცა შენით აკეთებ, მოკლედ მუღამია მთელი...
პ.ს ამ პროექტს რომ დავასრულებ, მერე პადვესკის აპგრეიდზე გადავალ.
პადმატორნებიც შესაცვლელმი მაქვს და ამოებიც. ბილებს ჩავახუტებ. ბოლოს ბამპერებს და დისკებს მივაყენებ
პ.პ.ს უბრალოდ ის ტეხავს რომ ამ ყველაფერს შაბათ-კვირას ვჩალიჩობ და დრო რომ არ მაქვს მაგრად მიტყდება

კლუჩებს რაც შეეხება ბევრი ისეთი კლუჩია, სპეციფიკური, რომელიც არცერთ ხელოსანს არ აქვს თბილისში :-) ყველაზე ნავაროჩენ პროფილაკტიკებშიც კი, არც გაუგიათ, მოკლედ მაგარი სტრანნი ნაროდი ვართ რა. ერთი 300 ლარი რა გახდა ტო, რომ ნორმალური კლუჩები იყიდო და რაღაც კუსტარულად დამზადებული სირობით არ იმუშაო
აუ რამდენი ვწერე

.