აბსოლიტურად ყველა ბენიზნი შეიცავს ეთილს სუპერი შედარებით დიდი რაოდენობით მარა ზოგ ვითომ სუპერს ძალიან დიდი შემადგენლობით აქ ეთილი და ძალიან მაღალ ტემპერატურაზე იწვის ამიტომ ხდება კლაპნის გაწითლება შესაბამისად ხდება კლაპნის გნეზოდს გაცხელებაც კლაპანი კიდე ყოველი გაღების მერე უკან ამორტყმით იხურება და ყოველ ამორყმაზე გნეზდოს ზემოთ წევს მცირედ მარა აბა წარმოიდგინე კლაპანი რამდენჯერ იხურება და იღება აბაროტზე გნეზოდ იწევა ზემოთ და კლაპნის კლირენსები პატარავდება და ერხევა აი მაგალითად გაზზე მომუშავე მანქანებს ყველას ძალიან დიდი კლაპნის კლირენსები აქ მზგავსი შემთხვევების თავიდან ასაცილებლად ხშირ შემთხვევაში ხდება კლაპნის დაწვა საერთოდ

ნუ კაროჩე ესე ძალიან შOრს წავალთ და ბევრი მიზეზებია რა მარა ასხით წესიერი სუპერი და ვერ გააფუჭებთ მაგით ევრაფერს
GunsNკი ვიცი წაიყავნე ეგ ბაიკი სახში მოაძრე ვილკები და რადიატორი წამოიღე თბილისშI მიიტანე ვილკები ბარადასთან გაასწორებინე რადიატორიც გააკეთებინე წაიგე ისევ გორში დაქოქე ეგ მოტო მერე ჩამოუყვანე ბაჩის და შეაგებინე და კოსმეტიკური მხარეეები გააკეთებინე ხოდა დალშე თუ რამე პრობლემა შეგექმნა აგერ ვარ ძმა დაგეხმარები ყველაფერში
shena_da...შენა და ნუ ითარსები რა ძალიან გთხოვ კაცს ძლივს ბაიკი ეღირსა
* * *
JABA_KOPაკუმლიატორს 100 ლარად ვყიდი სუ ახალია ყუთიტ მოტობოტებს ვყიდულობ და მაკლდება ფული
gigakეკოს ხო პატარა ქსელი აქ მარა ძალიან ბევრჯერ მითრევია ხელით მოტო რო ეკოზე ჩამესხა
ვისოლის აპიც არ უნდა იყოს ცუდი რავიცი აბა მარა ეფიქს რო ნაგავია ეგ ვიცი მე არ ვემდურები ეკოს ჯერჯერობით და რავიცი სხვა ბენიზინზე გადსვლას არ ვფიქრობ