F4, F4i და RR ჩემი საყვარელი სპორტბაიკებია.
ჰონდა ზოგადათ დიდი სასწაული სილამაზით არ გამოირჩევა, მაგ ამბავში იამაჰა ჯობია, მაგრამ ჰონდაა და ამით ნათქვამია ყველაფერი.
სიამოვნებით გავცვლიდი F4_ში ერ6_ს
ზეთზეც გეთანხმები III მეთოდია ყველაზე კარგი გამოსავალი
ეხლახანს შევუცვალე ზეთი YBრ_ს და საკმაოდ მუქი იყო, ხო და შემდეგ 500 კმ ზე უნდა შევუცვალო II შეცვლა, თუ ისეც მუქი იყო კიდევ 500 ზე და ა.შ.
მანქანაზეც ეგრე ვშვები ხოლმე ოღონდ იმაზე გამოსარეცხ სითხედ იაფიან ზეთს ვასხამ და 5 წუთი ვამუშავებ.
მერე ვასხავ ძირითად ზეთს.
ყველა ამბობს, რომ სპეციალური გამოსარეცხი სითხეები ქიმიურად აგრესიულია და ურხევს ძრავსო.
ისე მოტოში აცეტონის გამოყენებაზე რას ფიქრობ?
ეგ ასუფთავებს თურმე ყველაზე კარაგად ძრავს, ასუფთავებს კი არა აკრუალებს

მე მანქანაზე ჩავასხი 1-2 ჯერ
10 ლიტრზე 30 გრამი.
სისტემატიურად ვერ ვასხავ და არ ვიცი ჯერ შედეგი.
სვეჩები მაქვს შესაცვლელი და საკმაოდ გამურულია, აცეტონი უნდა გამოვიყენო სისტემატიურად 1 თვე მაინც და მერე სვეჩების ბიფორ/აფთერ მდგომარეობას უნდა დავაკვირდე.
რუსულ ფორუმებზე ძალიან ბევრი აქებს აცეტონიან ბენზინს.
ჩვენი სუბარუს კლუბიც სისტემატიურად ხმარობს და კმაყოფილია ხალხი. გაწევას უმატებს და მთელი საწვავის სისმტემას წმინდავსო.
მე გაწევაზე არაფერი შემიტყვია.
მოტოში ვერ ვრისკავ მაინც ადაროტისტი ძრავი აქვს მანქანასთან შედარებით.
Умирать не страшно - страшно не жить.