NK-407რო ეცოცხლა სკუდერიას იგივე დავწერე მეც

ენცოს აზრი წაიკითხე ფერარის ხალხისთვის გამოშვებაზე და ნახავ როგორ იყო განწყობილი "ბიძა"
80 იან წლებში იყო ზენიტი და მაგიტომ, მაშინ ყავდა ყველაზე მაგარი ინჟინრები, ქონდა საკმაო გამოცდილება F1 ში, ყოველ ახალი ფერარი ახალ რეკორდს ამყარებდა, ყოველი მათგანი ლეგენდა ხდებოდა, 288 გამოვიდა 84 ში, გახდა ყველაზე სწრაფი ავტო, F40 გამოვიდა გახდა ყველაზე სწრაფი ავტო, გამოდიოდა ტესტაროსა 512, 328/308 quattrovalvole და ა.შ
იტალია მშვენიერი ფერარია მაგრამ გამოვიდა და როგორც 430/360 იყო ეგეც დაახლოებით ეგრე იქნება

599 GTB ც არ იქნება დიდი საკოლექციო მოდელი, იგივე ბედი ეწევა რაც 612 ს ან 456 ს, 430 სკუდერია უფრო ექსკლუზიურია და მეც ძაან მიყვარს, ეგ უფრო მიახლოვებულია იმასთან რაც 80 იანებში იყო ფერარი

ისეთივე ორიენტაცია აქვს მარვაზე და მძღოლზე, არ ფიქრომს იმაზე რომ ვინმე ფულიანი სირი იყიდის რომელმაც ტარება არ იცის...
იმას ვამბობ რომ უნდა გამოუშვან ის რაც მაგათი მაქსიმუმია და არა 100.000 იანი ტექნოლოგიით გატენილი 2 კარიანი მანქანები რომელსაც ნებისმიერი ბუღალტერი იყიდის ფარმაცევტული ფირმიდან