giorgi_iashviliika-farfataეს 850-ის M-ია ანუ M8...ერთადერთი ეგზემპლარი გააკეტეს და ისიც მუზეუმშია
ეს მოდელი Ferrari-ს კონკურენტი იყო,1990 წელს მისი მხოლოდ ერთი ეგზემპლარი გამოვიდა გაყიდვაში და მას 558 ცხენისძალა ქონდა.M8-ში S70 ძრავი გვხვდებოდა,ეს სწორედ ის ძრავია რომელიც შემდეგ McLaren F1-ში გამოიყენეს.თავდაპირველად როდესაც მაკლარენის დიზაინერმა Gordon Murray-მ ამ ძრავის გამოყენება გადაწყვიტა მისი იდეა უარყვეს,რადგან იგი მაკლარენის კარკასისთვის მძიმე და გრძელი იყო.რაც შეეხება თავად M8-ს მისი წარმოება შეწყვიტეს იმის გამო რომ მათი აზრით ბაზარზე ამ ავტომობილისთვის ადგილი არ იყო.მანქანის წონა 1945 კგ-ს შეადგენდა და მაქსიმალური სიჩქარე 250 კმ/სთ-ზე იყო შეზღუდული.
McLaren F1-ისთვის ძრავმა მოდიფიკაცია განიცადა,მისი კუბადურა და ცხენისძალები გაზარდეს,დიზაინიც შეიცვალა
M8-ის პირდაპირ შთამომავლად M850CSi ითვლება თუმცა იგი მისი მძიმე წონის გამო იმდენად სპორტული არაა როგორიც M8 იყო,მას 381 ცხენისძალა ქონდა და ისიც ისევე როგორც თავისი წინამორბედი Motorsport-ს მიერ იყო აგებული.
ამ ავტომობილის წონა 1945 კგ-ს შეადგენდა და იგი 1992 - 1996 წლებში იყო გაყიდვაში ,აღჭურვილი იყო 6-საფეხურანი მექანიკური კოლოფით,რაც შეეხება ძრავს მას 12 ცილინდრიანი,5576 კუბური სანტიმეტრის,381 ც.ხ-იანი ძრავი ჰქონდა.4 წელიწადის განმავლობაში ამ ავტომობილის 1520 ეგზემპლარი გამოვიდა.
www.news.drive.ge
http://www.youtube.com/watch?v=i1nDB93Hszo :S:S