ნუ მოკლედ რა გაფანატებაც არის და გაფანატებაც.
დუეტში შემოვარდნა და ამ 1 მოდელის ქება სადამდე შეიძლება? ისიც მარტო იმიტომ რომ აუდის გამოშვებულია?
ნუ დიღომში დადგომებით მოდელის განსაზღვრა რომელმა არასტოკმა მანქანამ გაასწრო და რომელს ძრავები დაესტუკა ეგეც არასწორია.
V8 R8 მაგიტომ არ ყოფილა ცუდი, R8 თავიდან გამოვიდა როგორც სუპერქარების სეგმენტის მოდელი და აუდის პირველი შესვლა იყო მაგ ბაზარზე
(სადაც არ შეგიძლია რას ეკეხვებიო რომ იტყვიან). ყველა ტესტში, სისწრაფის, დგომის, დამუხრუჭების თუ ნებისმიერი სხვა პარამეტრებით
ეს მოდელი ბევრად უკან იყო ვიდრე მისი კონკურენტები, სიმძლავრე ხომ საერთოდ - 4.2 ჩადეს და ლიტრიდან 100 ცხენი ვერ ამოიღეს.
ნუ მოკლედ შეირაცხა თავიდანვე როგორც ნაგავი, და რეალურად მართლა ნაგავი იყო (თავის კლასში რა თქმა უნდა და არა იმ ლოგიკით აქ
რომელიმე იაფიან მანქანებს რომ ადარებენ ზოგიერთი "ავტომცოდნეები"). V10 გამოუშვეს და ტრეკებზე თურმე შედეგებით GT-R-ისთვის უჯობნია, თან 3 ტრეკზეო.
ან 1-ზე ვინ იჯდა ან მეორეზე ძალიან საინტერესოა. ნურბურგრინზე სიარულით ასე თU ისე ჩანს სპორტქარების შესაძლებლობები:
8:04 დადის V8 R8 - ამაზე ცოტა უფრო უკეთეს დროებში E92 და Cayman S-ი. და V10 R8 დადის 7:44-ში და თურმე GT-R-ისთვის უჯობნია რაღაც ტესტებში

შედარებები ნახეთ სხვათაშორის სადაც V10 R8, 911 Turbo & R35 არიან და ნახავთ ვინ გადის პირველზე და ვინ ბოლოზე.
რაც არ უნდა აკეთონ, ეს მანქანა მაინც დარჩება თავის კლასში ყველაზე ნაგავი და სუსტი მანქანა.