თუ გინდა მოსპო ფორიკა - დააყენე მეორე თაობა, თუ გინდა ნახევარ ფასში იარო ბენზინთან შედარებით - დააყენე მეოთხე თაობა, ე.წ. გაზის ინჟექტორი...
თაობებს შორის მთავარი განსხავევა - წინა აპარატურა ხო გახსოვთ რაც იყო - დიდი რედუქტორი, რედუქტორიდან გამოდიოდა ტრუბკა და ერჭობოდა ან კარბურატორის თავზე ჰაერის ფილტრში, ან ვპრისკიან მანქანაზე ე.წ. "ვოზდუხემერში" ისე ქართულად თუ მასწავლით ამ სიტყვას მადლობელი ვიქნები.... ე.წ. მესამე თაობა არის იგივე რედუქტორი, ოღონდ ელექტრონული მართვით, გაზის ძრავში მიწოდების სისტემა იგივეა. გაზის ინჯექტორის შემთხვევაში მანქანის კოლექტორში დგება გაზის ცალკე ინჟექტორები, რისთვისაც კოლექტორი იხვრიტება, გაზი მიეწოდება ყველა ინჯექტორს ცალკე მილებით, რეზინის როგორც წესი, და გაზის ასეთი მიწოდებით იხსნება წინა თაობების მთავარი პრობლემა - გაზის აფეთქება ცილინდრამდე, ან ჰაერის ფილტრში ან ვაზდუხამერში, რუსულად ამ მოვლენის სახელია хлопок, ქართულად ეძახიან - "მანქანა ახველებს", ამ ხველების გამო დადიან, თუ შეგიმჩნებიათ, ტაქსები დაბრედილი და დამტვრეული სკოჩ-გადაკვრული ვაზდუხამერებით და დახეული გოფრებით.
გაზის დაყენება - ღირს 100%, ოღონდ გაზის ინჟექტორის, რომელიც არ აზიანებს მანქანას. გაზის ეჟექტორის დაყენება ჟიგულზე თუ შეიძლება

მე 3 წელი ვიარე გაზზე (2003-2006), 124-ზე 2.6 103 ძრავზე, თანაც მექანიკურ ვპრისკზე, მეყენა გაზის ინჟექტორი, რუსული წარმოების (გიგაუტო.რუ), უმარტივესი და უიაფესი, მართალია ამოქოქვაზე გამებურღა ტვინი, სამაგიეროთ როცა ამოვქოქე 70% ეკონომიას ვაკეთებდი საწვავზე და ძალიან ვისიამოვნე, 400 ლარის მაგივრად 120 ლარს ვხარჯავდი გაზში, მაშინ 40 თეთრი ღირდა კუბი.... ეხლა 50% არის ეკონომია... ახალ მანქანას როცა ჩამოვიყვან იმ წამსვე მატაკებ გასის აპარატურას1700-1800 ლარი კი დამიჯდება თავისი ბალონით, მეტი თუ არა...