მოკლედ ძმებო. გავიარეთ პატარა კონსულტაცია და მოდი ეხლა ესეთ აზრს ჩამოვაყალიბებ და ესაც განვიხილოთ.. სხვა ვარიანტი არაა, ან ისე როგორც ვამბობ და ან ესე ეხლა როგორ დავწერ..
1 დღეს მოხდება საკვალიფიკაციო შეჯიბრი პროფებისთვის ცალკე, ვისაც აქვს მოქმედი ლიცენზია და მოყვარულებისათვის ცალკე...
მოყვარულები:
მოყვარულებში საუკეთესო დროის მაჩვენებელი 16 გადავა ეგრევე მეორე დღეს, ხოლო დარჩენილი მრბოლელები გაარკვევენ ერთმანეთში თუ ვინ იქნება შემდეგი 16 რო შეერკინოს პირველად გადასულ 16 მონაწილეს. აქ გამოვლინდება 3 გამარჯვებული.
პროფები:
აქ მოხდება ჩვეულებრივა. დაითვლება დროები და მეორე დღეს გადავა ყველა, დროის მიხედვით დაწყვილდებიან
ანუ
1 ადგილი შეხვდება 10 ადგილს, 2 ადგილი 9 ადგილს და როგორც ხდებახოლმე.. პროფებში გამოვლინდება არა 3 აგამრჯვებული არამედ 1 გამარჯვებული, პირველზე ვინც გავა.
და ყველაზე საინტერესო მოხდება აქ::
მოყვარულებში გამარჯვებული 2-3 ადგილოსანი დაჯილდოვდება ჩვეულებრივად როგორც არის გაწერილი, ხოლო პირველი ადგილოსანი გამოვლინდება პროფებში გასული პირველი და მოყვარულებში გასული პირველი ადგილოსნების შერკინებით..
ამ უკანასკნელებს შორის გამარჯვებული იქნება 1 ადგილის მფლობელი და დაჯილდოვდება ჩვეულებრივად რაც არის განკუთვნილი პირველი ადგილისათვის..
მემგონი გასაგებად ავხსენი..
ხო კიდე რაც ყველაზე საინტერესოა. ყველას ვისაც სურს დადუგლი ავტომობილით გამოვიდეს, დაშვებული იქნება შეჯიბრზე, ოღონდ პროფების კლასში..
დადუგულ ავტომობილებზე მემგონირო მეტი პირობა არ შეიცვლება...
აბა ამ მხრივ ვიატირუოთ ეხლა. მინდა ყველასთვის სასიამოვნო და გასართოიბი იყოს. ნუ რა თქმა უნდა თუ პროფებიც თანახმანი იქნებიან და შეეჯიბრებიან ერთმანეთს. მაინც მოყვარულები ვართ და იმდეია პატარა დათმობაზე წამოვლენ, თავის გამოცილებასაც გაგვიზიარებენ და შეგვერკინებიან კიდეც