ვერ დაგეთანხმები მეგობარო . მეც ჩემი პირადი გამოცდილებიდან გეტყვი, საპირისპიროს ოღონდ. ვექტრა მყავდა 5 წელი რასაც ქვია დედას უდღნავდი , და მაინც ვერ მოვდღანი. არც რულევოის პრობლემა ქონია . ძრავი ქონდა 2.0 პრასტოი პაჩწი 400 ათასი პრაბეგით. აქედან 200 ჩემს ხელში გაიარა

ნუ ზეთს იასნია ჭამდა

მაგრამ მაგარი მეკიდა. მეთქი სანამ ივლის ივლის ამის დედაც . გამოცვლიდან გამოცვლამდე არც ვამატებდი , დაჟე შუპს არ ასველებდა ხოლმე და 1 ლიტრი ჩამოდიოდა გამოცვლისას და მაინც ჯიგრულად დარბოდა. სისწრაფე რო გიტხრა დაფრინავდა თქო მოგატყუებ მაგრამ 1.8 ტროიკებს სახეს ვაძრობდი
ბოლოს ძრავი გადავახურე ისიც იმიტომ რომ შლანგი გასკდა წყალი დააქცია და სუხოიზე ვამუშავე შუა ზაფხულში . მერე გავარემონტე 2 წელი კიდევ ვირბინე და გავყიდე.

დღემდე ტაქსაობს სხვათაშორის
* * *
მაგ ვექტრის მერე ვიყიდე ასტრა . 2.0 ეკოტეკი 198000 პრაბეგით . უკვე 2 წელია მყავს და 80 ათასი დავაწერინე , ძრავი ზეთს არ იკლებს 7000-ზე მაქსიმუმ 300 გრამი
და ამ 2 წელში 80 ათასზე 300 ლარი თუ მექნება დახარჯული და მაქედან 200 ლარი გადავიხადე ზუბჩატი რემენში თავის დამჭიმებით. ასე რომ რაც შეეხება გამძლეობას და ადვილად შენახვას ჩემი ხმა ოპელს
კომფორტში მერსედესთან შედარება სისულელეა ჩემი აზრით

მაგრამ თავის კლასში საკმაოდ კომფორტული მანქანაა
ხო რაც შეეხება ჟანგებს ყველა მანქანა ლპება . მეგობარს ც კლასი ყავს ჩემი ასტრის გოდა და ადგილს ვერ უპოვი ჟანგი რომ არ ქონდეს . ასევე მეორე მეგობარს 99 იანი ემელი ულპება
ჩვენ მოვახერხეთ ბაკურიანის სრული განათება წელს, მარგამ მომავალ წელს უფრო გავანათებთ
”ყველაფერი იმიტომ ძვირდება, რომ ჩინელებმა ჭამა დაიწყეს”.