2.9 ლიტრიანი სომხების აწყობილი კომპაქტი. რომელმაც სეროფას ყოფილ კომპაქტთან იარა რამოდენიმე დღით ადრე და თეთრ Z3-სთან დიღომში


Bosch 405-ზე მაწიბალ ჩიპით ნაჩვენები სიმძლავრე საბურავზე .

დავაყენე და დავქოქე Megasquirt-ით

დავაყენეთ სტენდზე მანქანა და დავანასტროიკე.


და აგერ შედეგიც

ეს ორივე რანი, დო ი პოსლე ნასტროიკი


ასე რომ, მთავარი ის კი არ არის ვინ რამდენზე "გათლის" ბლოკს და ვინ რამდენზე შეყოფს გალოვკაში

მთავარია ყველაფერი ერთმანეთს შეუთავსო და სწორად ამუშაო

სმესი სტოკ 405 ecu-ზე რომელზეც მაწიბალ ჩიპი ეყენა მინდა გითხრათ საკმაოდ სტაბილური და კარგი სმესი ქონდა. მაგრამ ამასთანავე მაღლებზე დეტონაცია ქონდა და 5000-ის მერე უაზროდ ყვიროდა ძრავი

(თუმცაღა სხვა მანქანებთან შედარებით მაინც კარგად დადიოდა)
ხოდა მცირეოდენი ქირურგიული ჩარევის შედეგად სულ რაღაც 48 ცხენი ამოვიდა სტანდარტული ნაწილებით გატრიინოლებული ძრავიდან (ისიც 2.9 არი და არა 3.0)
This post has been edited by Gelashvili on 15 Oct 2011, 13:50