მოქნილობაში ალბათ ძრავის ელასტიურობა იგულისხმა პოსტის ავტორმა
მარტივი და ყველასათვის გასაგები მაგალითი
დაბალბრუნიანი - ვაზ 2106 (ლამის მე-4 სიჩქარით ადიოდნენ წყნეთში, რაც იმ დროისათვის ძრავის სიმძლავრის ინდიკატორი იყო

)
მაღალბრუნიანი - ვაზ 2109 (საკმაოდ "შუსტრი" ძრავი, ამბობენ პორშეს დავოდკითო

))
რასაც ქვია ე.წ. "გიბკოსწ" და ელასტიურობას, ამის გულისთვის იგონებენ ვვტი-ს, ვანუსს, ვიტეკს და ა.შ., რომ რაც შეიძლება დიდ დიაპაზონში ქონდეს ძრავს მაქსიმალური მაბრუნებელი მომენტი (ე/წ თორქი), ან იყენებენ კომპრესორის (ქვემოთ) და ტურბინის (ზედა ბრუნებზე) ერთობლიობას, ან უფრო თანამედროვე გეომეტრიულად ცვლად ტურბინებს.
This post has been edited by aladini on 28 Aug 2011, 22:33