ტალახიან აღმართში დიზელი/ბენზინის ფაქტორს მეტი მნიშვნელობა აქვს, ვიდრე 4 კარიანი 2 კარიანის მნიშვნელობას.
აბა ჩემი მეზობლის 4.5 ბენზინი 80-კა კრუიზერი განახა როგორ ადის აღმართზე. ფულთაიმია და FBEL-ებს ოთხივეს ბუქსაობით აძვრებინებს მშრალ ბალახზე

ან წონა რა მოსატანია, როცა ვიცით ვოლვოები როგორ დადიან

მთავარია, მანქანას წონის შესაბამისი დინამიკა და საბურავები ქონდეს.
რაც შეეხება 4.2 ნისანს, ეგ მანქანა გამძლეობაზე და ეკონომიურობაზეა ორიენტირებული. ამიტო მშრალ გრუნტზე მოსიარულე ხალხი უფრო ეტანება.
This post has been edited by Hushta on 26 Sep 2011, 12:39
"But whoever is despised by the people like a wolf by dogs; this is the free spirit, the foe of fetters, the non-adorer, the one who houses in the woods."
_Friedrich Nietzsche