მთელი 5 გვერდი გადავიკითხე და სუყველა ნივის დაჯმაშია თითქმის...
შეიძლებ საოცრება არაა მართლა..
მაგრამ მე ნივით ისეთ ადგილებში მივლია ბევრი ბლოკირებიანი პაჯერო ვერ ამოსულა...ნივა ტავისივე KAMA საბურავებით თოვლში არის ძალიან მაგარი....რამის მეტრამდე თოვლი იყო 2წლისწინ კოჯორშიდა ქოროღლის ტყე მთლიანად სემოვიარე ნივით..როცა იქ პაჯეროს არც დაესიზმრებოდა

...და დრაჯენიას რაც შეეხება ახლები არის ეგრედ წოდებულ პრამეჟუტკებზედა არანაერი დრაჟენიაარ აქვს..ყოველშემთხვევაში მყავს მე დაჩაზე ნივა და არანაერი დრაჟენია არ აქვს 150 ით ბევრჯერ მივლია

და ეგ პრამეჟუტკაც არაერთხელ მაქვს მოყვეტილი
პოლოოსებიც სუსტი აქვს და წინა ყუმბარებიც..ძრავიც მაგრამ როგორც ასე NIVA არაამთლად ხელწამოსაკრავი მანქანაა : საქართველოს პირობებში ძალიანკარგი მანქანაა როგორც შესანახად აევე გამავლობაშI

ომალოში (მთათუშეთში) წელს ბევრი ჰაილუქსი ვერ ამოდიოდა ისეთ აღმართებშისადაც ჩვენ ნივით ავდიოდით

ჩაურთე რაზდატკა და მიდის ტანკივით

მე ძალიან მაგრად მევასება ნივა

შესანახადაც და სატარებლათაც კარგია ნავიჩოკებისთვის : ოღონდ ჰიდრავლიკიანი ჩემი პრისკიანია 2008იანი ჰიდრავლიკაც აქვს EL შუშებიც და საკმაოდ კაი მანქანაა

მე კმაყოფილი ცვარ
Piani Master და ეს კაცი სასვებით სიმართლეს ამბობს..არ ამჯობინებს ბევრ ცხოველ ოფროუდერს მაგრამ არც ნივაა მართლა ხეწამოსაკრავი

და შიტოკის ახევებზე კიდე შოთა უშუალოდ უკანა პანელზე აქვს შიტოკის კრონშტეინებიდა ძალა რო დაადგება მარტო ნივას კი არა ნებისმიერ ჯიპს გამოაგლიჯავ პანელს : ეგ მინუსია იმიტორო რამაზე არაა ნივა...და შიტოკიც ძარის თხელ ნაწილებზეა დამაგრებული
რუსული მარტო ქალი და ნივა ვარგა მეტი არაფერი

და პაიალნიკი