5-წუთიც საკმარისია, მერე შეგიძლია დაძრა, რომედინიმე კმ იგორაო და ეგაა :-) მოერიდეთ მაღალ გადაცემებს აღმართში. ძრავი არ დატვირთოდ ერთი სიტყვით. მეტი არაფერი... არ უნდა იცოდეს ევერიჯ მძღოლმა, ჯომ! :-)
ისადა რისთვის ვათბობთ საერთოდ ძრავს ხო არ იცით?

))
გაგვიგია ან წაგიკითხავს რომ აუცილებლად უნდა გახურდეს.... მაგრამ... რისთვის????.... ან სადამდე, რა ტემპერატურამდე, თუ შეათბო უნდა უბრალოდ და ეგეც ეყოფა ???? (99% მართლაც ეგრე ვიქცეოდი ხოლმე)
ძრავის 90% ცვეთა დაქოქვისას მიდის დაქოქვიდან პირველ წუთებში.
ბევრს არ აინტერესებს ვიცი ასეთი რაღაცეები. მომენტ არცაა საჭირო და არც მე ვიკლავდი დიდად მაგაზე ფიქრით თავს...ადრე...
ვისაც აინტერსებს, იმათვის ვწერ.. .მოკლედ ენივეი.
არ აქვს მნიშვნელობა სეზონს, გარე ტემპერატურას, ზამთარია თუ ზაფხული და ა.შ დავწერ რატომაც და მიხვდებით რასაც ვგულისხმობ. იმედია....
ძრავს იმისთვის ვახურებთ, რომ:
პორშინებმი გაფართოვდეს, თავისუფლად იაროს... არ ქონდეს შატკა და ცილინდრებს არ უბრახუნოს...
ვკლადიშები და ვალი არ დაზიანდეს? sheering-ი არ მოხდეს და მეტალი-მეტალს არ შეეხოს.
სანამ ზეთი არ გახურდება ბოლომდე, იპტიმალურ ტემპერატურამდე, მანამდე იმდენად ბლანტია, რომ მისი წნევა -2-ჯერ მეტია ვიდრე უნდა იყოს.
შიგნით ძალიან პატარა ზეთის არხებია და პატარა კლირენსი აქვს, ანუ ზაზორები ძრავას... ცივი ზეთი ვერ გაივლის იმხელა სისწრაფით და მოცულობით როგორითაც საჭიროა.
წყალი რომ მიაღწევს 80 გრადუსს, მაგ დროს. ზეთი ჯერ კიდევ ცივია. სადღაც 60 გრადუსზეა.
სანამ არ გაივლი რამოდენიმე კილომეტრს,
მანამდე ცივია. წეთის წნევაც მაღალია. აი რო გაივლი ცოტას ადის 90-მდე და წნევაც ნორმაზე დგება. მხოლოდ ამის მერე ითველბა ძრავი გახურებულად და შეგიძლია ბოლომდე ჩააჭირო პედალს თამამად... ამას თუ გააკეტებ, ძრავი ბედნიერად იგრძნობს თავს და დიდ მადლობას გეტყვის და გემსახურება კარგ ხანს.
This post has been edited by gentoo on 11 Nov 2011, 04:26