მე მყავს 2006-იანი ჰიბრიდი, და გადაღეჭილი მაქვს მაგ ესკეიპების თემა
2004 წლამდე ტრიბუტ ესკეიპები იყო პრობლემატური, კარობკა და მუფტა ქონდათ ძალიან სუსტი
ჰიბრიდ ვერსიებში ეგ გამოსწორდა, ვარიატორზე გადავიდა. 2005-2008 ვერსიები არის ერთნაირი ზუსტად. 2008-იანებს უბრალოდ ახალი სალონი და გარე რესტაილინგი აქვთ. აი 2009-დან მოდელებს უკვე 2.5 ძრავზეა და კიდევ უფრო დაბალი წვა უწერიათ. ანუ ნაწილების პონტში ძველი ჯობია და ისე 2009+
პლიუსები:
ამხელა მუტრუკი მანქანა დარბის ძალიან საკაიფოდ და წვა ქალაქში 8.5-ის ქვემოთ (პ.ს. 11-ს ვერ ავაცილე ბოლომდე ჩაჭერილზეც

), ტრასა 7-ის ქვემოთ. ელექტრო ძრავი დამუღამებაზეა, მე მაგალიტად მთ;ლიანი პეკინი გამივლია ელექტროთი

მოკლედ საცობებში ნერვები ნაკლებად გეშლება. 2.3 ძრავია, და რადგანაც ელექტროც ეხმარება დაძვრისას და აქსელერაციისას ფაქტიურად დიდ განსხვავებას 3.0-თან ევრ იგრძნობთ. რბილია და კარგი მანევრირებადი. სასწაულ ოფფროუდზე ვერ ივლით მაგრამ უგზოობას კარგად იტანს, ძალიან მაღალი პასადკა აქვს სხვა პარკეტნიკებთან შედარებით.
მინუსები:
უკანა თვლები ელექტრო ძრავზეა, შესაბამისად ვერ იდრიფტავებთ (ოღონდს ე სმინუსია თუ პლიუსი არ ვიცი

)
რულავოი იწყებს რაკუნს 2005-2007 მოდელებზე (8-იანებს სხვანაირი აქვთ) 200-300 ლარი ჯდება ყველა აკეთებს ვაშლიჯვარში მგონი ბავშვს რომ ეკიტხებიან რ აგამოხვალ რულავოის ხელოსანიო
ელექტრო სისტემა ძალიან მარტივი და მუშაა, ერთადერთი შეიძლება ელექტრო ძრავის წყლის პომპა გაფუჭდეს - ამაზე უკან გაიწვიეს მოდელებიდ ა გამოცვალეს, მაგრამ თუ მაინც და მაინც ბრაკი შეგხვდათ ჯერ 150 ლარამდე ღირს ახალი და უმარტივესი შესაცვლელია ხელოსნის გარეშე ან ზოგი ვოლგის პომპაზე აყენებს, ლამის 1-1ში მიდის.
დანარჩენი არაფერი რა, იარე და იყავი. საქართველოში არც დაევასებათ არასდროს, ხალხს ვარიატორის და ჰიბრიდის გაგონებაზე ისტერიკები ეწყებათ, არადა ორივე ძალიან მაგარი გამძლე სისტემებია, ბოლო-ბოლო პრიუსზე გადავიდა ნახევარი ქალაქი მგონი
This post has been edited by donkosta on 8 Sep 2016, 12:56