#28287339 · 13 Nov 2011, 00:10 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
არცერთი არაა ყოველმხრივ იდიალური მანქანა არც ს-ი და არც ა8 ს-ი რბილია შესაბამისად გზის უსწორმასწორო ზედაპირზე გადაადგილებისას უფრო შთანთქავს გზის დეფექტს ეს ამ მხრივ + ია მარა მართვა და მანევრში მინუსია თან დიდი,
ა8-შედარებით გრუბია ,მარა არავინ შეწუხდება დანგრეულ გზაზე სიარულით მშვენივრად ართმევს თავს+ უმაგრესი შუმოიზოლაციის ხარჯზე რაც მას აქვს ასევე ლონგ ვერსია ბევრად რბილი და კომფორტულია-მე პირადად მაგრა არ მომწონს ძაან რბილი როა ავტო მარა მანევრი+ მართვა უმაგრესი აქვს + quattro სისტემა დამატებული,თოვლი იქნება სველ ზედაპირი თუ რაც უმაგრესად ართმევს თავს და ამინდის გულისთვის მანქანას არ გააჩერებ + მთლიანად ალუმინის კუზაოა,ფერდინანდ პიხ(პორშეს შვილიშვილის) მიერ დაპროექტებული ,უჟანგავი + ნაკლები მასა აი S8 იმენა ზღაპარია უძალიანმაგრესია საჭეზე და უმაგრესი მართვა მანევრი აქ
მაგიტო ვიძახი თუ უკან ჯდომა უწევს ადამიანს უნდა იყიდოს მერსი ს-კლასი სჭეზე აუდი ა-ს-8 იდიალურია ,მართვა ზღაპრული ,მანევრი და რავი სუ სხვა ავტომობილია
ორივე ორი სახელოვანი და დიდი ბრენდის უმაღლესი ქმნილებებია და ესე გაბანძება ან ერთის ან მეორის ან მესამის (ბმჭ7) ტეხავს ,სამივე უმაგრესია ,სამივეში რაც კი ახალია ინოვაციური ,ფასეული ხარისხიანი ყველაფერი შიგ ტენია და დალშე კვე მომხმარებელზეა ვის რა და როგორ ურჩევნია გაბანძება კიდე მაგრა ტეხავს რომელიმესი ჩემი აზრით
This post has been edited by quattro on 13 Nov 2011, 00:16
|