უნდა განასხვაო მექანიკა და ავტომატიკა. აქ რაც "ავტომატიკები" ჩამოთველეთ ეგენი ფაქტიურად მექანიკებია ავტომატური მართვით.
მექანიკური კოლოფი ესაა პირველ რიგში სცეპლენია (ოღონდ მექანიზმი და არა პედალი). ავტომატიკა კი არის ჰიდროტრანსფორმატორი.
რაც არ უნდა ტიპტრონიკი იყოს ის მაინც ავტომატური კოლოფია კონსტრუქციულად ანუ ჰიდროტრანსფორმატორი და მერე პლანეტარული გადაცემები. ხოლო DCT და იგივე F1-ის კოლოფი კი მექანიკაა კონსტრუქციულად, მიუხედავად ავტომატური მართვის საშუალებებისა.
ავტომატიკა კონსტრუქციულადვე უფრო ნელია ვიდრე მექანიკა რადგან ჰიდროტრანსორმატორში ყოველთვის არის ამა თუ იმ რაოდენობით დანაკარგები. და ეს დანაკარგები მეტია ვიდრე სცეპლენიაში.
ხოდა აი ამიტოა ეს პორშე ასეთი სწრაფი
This post has been edited by ნიკა on 13 Dec 2011, 16:11