ს2000 ჰონდამ გააკეთა რაღაც საიუბილეო თარიღთან დაკავშირებით.. ძრავის ბაზა მოდის პრელუდიდან და აკორდიდან თუმცა რეალურად საერთო არაფერი აქვთ.. მანქანა არის უკანა ამძრავით და მექანიკური კარობკით(მხოლოდ) + lsd
პირველი რაც ს2000-ის ძრავს სხვა ვიტეკებისგან გამოარჩევს ისაა რომ წინა თაობის ვიტეკი(სისტემა) მხოლოდ ბენზინის შეფრქვევას აკონტროლებს და ს2000-ში გვხვდება ვიტეკის ორი დამოუკიდებელი ფაზა და განყოფილება. ერთი ისევ შეფრქვევას აკონტროლებს და მეორე გამონაბოლქვის გადინებას(exhaust-ს). ორივე ერთდროულად და ერთმანეთისგან დამოუკიდებლად მუშაობს.
ცილინდრების კედელი აგებულია ორი სხვადასხვა ნივთიერებისგან მეტი სიმტკიცისთვის. მეტალისგან და Fაიბერისგან. ზოგადად პორშინები კოვანი ალუმინისაა(ალუმინი ყველაზე მეტად იტანს სიცხეს და ყველაზე უკეთ ატარებს) პორშინის თავების გარე ნაწილი დაფარულია მოლიბდენუმით რომელიც ხახუნს ამცირებს. ისე ცნობისთვის ამ ნივთიერებას ერთი ზეთიც იყენებს წარმოებაში. ლიქვი მოლი. ძრავის ბლოკი გამაგრებულია ალუმინის და Fაიბერის გილზებით!
კარობკის ყველა სინხრონიზატორი კარბონის აქვს!(მეც მინდა)

. რაც შეეხება წონის გადანაწილებას 50/50ზე აქვს

. ძრავი არაერთხელაა აღიარებული საუკეთესო ტოპ ძრავად თავის კლასში. 2.0>>220 თორქი მაგრამ სამაგიეროდ პიკებზე 250 ცხენით და 9000 rpm-ით. ჩემი ერთ ერთი საყვარელი ძრავია.. სავარაუდოდ რაღაცეები გამომრჩა და თუ რამეა მერე ჩავამატებ..
პ.ს. მეორე თაობის ს2000-ს 2.2მდე გაუზარდეს ძრავის მოცულობა და ცხენისძალაც 240მდე დაწიეს. ამით საგრძნობლად გაზარდეს ძრავის რესურსი
მანქანის დაკიდების სისტემას და ა.შ. სპეციალურად არ ვეხები თემის ფორმატიდან გამომდინარე. ისე ეს უკანასკნელიც საკმაოდ განსხვავებული აქვს )))
ასე რომ
შესაძლებელია და აეწყობა თუ იქნება შესაბამისი ფინანსებიც
This post has been edited by Piani Master on 3 Mar 2013, 15:52