დღეს კომპრესიაზე გამოვაცხობ ერთ კაი პოსტს. ერთხელაც გავაცოცხლებ ამ თემას...
დანარჩენი კითხვები მარტივია და ნელ ნელა ჩავამატებ..
thorეგ შკივები როგორ უნდა არეგულირო მაგას აქ არავინ აგიხსნის

. მარტო ტრიალის მომენტი არაა მანდ. ეგ უკვე კონკრეტული ადამიანის კომპეტენციაა. არიან მოქმედი ტუნერები და ალბათ არ დაგზარდებიან თუ ცალიათ

სულ ქარხნული მანქანა თუნდაც ატმოსფერული რომ დაანასტროიკო 10-15 ცხენს ის მოგცემს. დალშე ნასტროიკის გარეშე მანქანაზე შემშვებ გამშვები რომ შეცვალო მაგ ძალას ეგრეც მიიღებ

. ზუსტად ვერ გეტყვი რამდენს მოგცემს თითოეული მათგანი მაგრამ უხეშად რომ ვთქვათ ეგრე უნდა მიიღო. 10-20 ცხენს ძრავში ჩარევა არ ჭირდება
tezzaაუ მგონი მეწერა დეტონაციაზე.. თუ არ მეწერა.. აღარ მახსოვს.. ისე დეტონაციაც ერთ ერთი მთავარი თემაა.. მაგრამ 2 სიტყვით ვერ დავწერ
Gull wingრაც შეეხება პატივცემულ ბენც-ს... ფორსირებისთვის ძალიან კარგი ბლოკები აქვთ M111 ძრავებს და ზოგადად მერსედესის ყველა ,,რიადნი'' ძრავს 2000 წლამდე. ანუ რკინის ბლოკები აქვთ. 2000ის მერე უკვე ალუმინი წამოვიდა მაგრამ ეგეც არ არის ხელწამოსაკრავი იმიტომ რომ როგორც წინა პოსტებში ავღნიშნე, ალუმინის ბლოკის გეომეტრიასაც გააჩნია. ზოგი უძლებს დატვირთვას, ზოგიც ვერ უძლებს. ამ შემთხვევაში გამძლე ალუმინთან გვაქვს საქმე

. პორშინები დაბალ კომპრესიული აქვს როგორც ქარხნულ კომპრესორიან ძრავს შეეფერება.
კიდე ერთ რამეზე მინდა გავამახვილო ყურადღება.. რატომღაც როცა ძრავის გამძლეობაზე აკეთებენ აქცეტს ყველა გაიძახის პორშინს. კაი პორშინი, გამძლე პორშინი, კოვანი პორშინი, ჯიგარი პორშინი და ა.შ.

რეალურად შატუნი(ბარბაცა) ბევრად უფრო მტკივნეული თემაა ძრავში ვიდრე პორშინი. და ჩაბერილი ძრავების და ატმო ძრავების(განსაკუთრებით ფორსირებული ატმოს) ბარბაცებს თუ შეადარებთ ერთმანეთს, ნახავთ რამხელა სხვაობაა.. მოკლედ მშვენიერი ძრავია იმისთვის რომ ძალიან უსაფრთხოდ და მშვიდად მიიღო 300ჰფ და მეტიც
This post has been edited by Piani Master on 11 Apr 2013, 13:08