მონაცემებით ღლეს ჭამს ეს ერთი, ვიდზე კიდე საერთოდ არც შევადარებ 2011 მუსტანგ GT-ს E92 M3-ს
2010 M3 და 2011 GT, E92 ერთ-ერთი ყველაზე დახვეწილი ფორმების კუზაოა თავის კლასში , შეიძლება მუსტანგი გირჩევნია,მაგრამ მე ამ ორში მუსტანგისკენ გახედვაც არ მინდა

ინტერიერი და მისი ხარისხი გვერდზე გადავდოთ, ტრამალებზე დაჭერილი მუსტანგის ტყავს არ იყენებენ ბავარიელები, პრინციპში 30K სხვაობა ჰაერიდან არ მოდის,ანუ არც არის გასაკვირი

ეხლა დეტალებში მივყვეთ, მუსტანგიც და E92 კუზაოც ერთ წლებში გამოვიდა თითქმის, 2008-ში გამოვიდა DCT გადაცემათა კოლოფით აღჭურვილი M3 , მაგ კომპლექტაციით 2008 წლის M3 2011 Mustang GT-ს უშანსოდ ტოვებს ტრეკზეც და დრაგზეც, ესეც შენი მონაცემები

მექანიკა მექანიკას შედარდესო თუ მაგას იტყვი , მაშინ 4.0 4.0-ს შედარდეს კაცო

)
DCT კი მაგრად მოჭიმავს ტრამალის ცხენს