karlo-fanგააჩნია რამდენს გიწვავს ბენზინს, მაგას თუ მეტყვი გეტყვი რამდენს გაგატარებს
რამდენს გაგატარებს არის დამოკიდებული რამდეიმე ფაქტორზე ჩამოგიწერ ეხლა
1) პირველი და ყველაზე მნიშნველოვანი, რამდენს გიწვავს ამ ჟამად მანქანა
2)რამდენად კარგად გაუკეთებენ მანქანას კალიბრაციას
3)რამდენ კუბს დაგიტენიან ან დაატენინებ ბალონში, ზოგადად საქართველოში სადღაც 240 დან 260 ატმოსფერომდე ტენიან გაზის ბალონებს, ხოლო ბალონს რომელსაც შენ ყიდულობ ბაზარზე 13 კუბი მოცულობა აქ 200 ატსმოფეროზე, შესაბამისად 200 ზე მაღლა რამდენითაც დაგიტენიან იმდენით იცვლება მოცულობა, საბოლოო კუბების რაოდენობა კი ასე დაითვლება 13/200 გამრავებული იმდენ ატმოსფერო რამდენზეც გიტენიან. სიტყვაზე 13/200*250=16.25 კუბი გამოდის რომ 250 ატმოსფეროზე 16.25 წავა მაგ 13 კუბიან ბალონში
4) არის კიდევ ისეთი ფაქტორები რასაც ჩვენ ვერაფერს უზავთ, მაგალIთად გაზის ტემპერატურას, თბილ გაზს როცა გიტენიან საღამოს რომ დატენი და დატოვებ მანქანას გაჩერებულს დილით დააკლდება გაზი მოცულობაში რადგან თბილზე და ცივზე სხვადასხვა მოცულობა აქ და ა.შ ებია კიდევ

ცოტას მოგპარავენ კიდევ და ასე რა
necklace202გავარკვევ ერთი ზუსტად როგორ და რანაირად აყენებენ 16 კუბიანებს თეგეტაში დავრეკავ ხვალე
g_khardzianiრას ვეძახი და გაფუჭებას, მაგაში კაი დიზელი თუ არ ასხი და კაი ზეთი დედა ეტირება ძრავს და მერე მაგის კეთება ერთი მანქანის ფასი დაგიჯდება

გაზს კიდევ მხოლოდ კაი ზეთი ჭირდება

თანაც ევრო დიზელი უნდა ასხა CDI ში შესაბამისად 2.30 უნდა იხადო და ეგ პატარა ფული არაა

მე იმას არ ვიძახი რომ ბენზინზე მომუშავე მანქანას ან დიზელზე მომუშავეს გაზზე მომუშავე ჯობია თქო, მე ვიძახი იმას რომ საუკეთესო ეკონომია გაზზე მიიღწევა და ვერც დიზელი და ვერც ჩინკვოჩენტო მაგას უკეთე ვერ გააკეთებს თქო , ეს ფაქტია რომელიც სახეზეა

)
არ გჯერაათ ? მოიყვანეთ E220CDI და დაწყებული რომელიც გინდათ ჩავასხათ 22 ლარის დიზელი/გაზი ჩემს მანქანში და მაგაში და დავცხოთ ქალაქში რომელი პირველი გაჩერდება
This post has been edited by PREDATOR on 6 Feb 2012, 21:43