gio_bendoდამიჯერე მოგცცემს

მეც არ მეჯერა მარა როცა 42 ლარის გაზიტ 440KM გავიარე ვინუჟდენი დავიჯერე
janjala999აქ არავის უყენია მარა თუ ბენზინე კარგად მუშაობს ძრავი შესაბამისად გაზზეც არაფერი არ მოუვდა, მარა ბენზინზე კარგად მUშაობაში ის კი არ იგულისხმება რომ პერებოი არ აქ ან რამე მსგავსი, ამაში იგულისხმება ის რომ : ვოზდუხამერი, ელექტროობა, ბაბინები, სვეჩები, ლაბდა ზონდის სენსორები, რასპრედვალის დაჩჩიკები და ა.შ უნდა იყოს მწყობრშიი

და არა გრუზუნულად კარგად მომUშავე ძრავი რომელსაც რეალურად დედა არ ყავს მარა ჩეკს არ ანთებს და კარგად მუშაობის პრინციპიდა რომ გამომდიანრეობს ეგ არა

ზოგს ამოცლილი აქ ეგ ჩეკის აNთების ნათურა და რას აანთებს ?

ესაც წვეთოვანა
ეხლა კი ე.წ წვეთოვანიც განვიხილოთ
ბუნებრივი აირი მისი ხასითიდან გამომდინარე ნელა იწვის როგორც უკვე ვახსენეთ ადრე,ამას ემატება ის რომ მისი ოქტანობა მეტია ბენზინის საწვავთან შედარებით,მისი წვის ტემპერატურა კი 2 ჯერ აღემატება ბენზინისას. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით ბუნებრივი აირის დიდი ხნის მოხმარების შემთხვევაში შეიძლება წარმოიშვას შემდეგი პრობლემა, სარქველებისა(კლაპნების) და მისი უნაგირების გაცვეთა მწყობრიდან გამოსვლა ანუ დაწვა.
ამ პრობლემის მოსაგვარებლად და გადასაჭრელად გამოიგონეს ე.წ წვეთოვანები, სპეციალური სითხე რომელიც ბუნებრივი აირის მეოთხე თაობის მსგავსად უშუალოდ კოლექტორის გახვრეტის შემდეგ დგება, იგი პოხავს უშუალოდ სარქველებს და მის უნაგირებს, რითიც ქმნის მასზე დამცავ ფენას, ამცირებს რა ტემპერატურას მათი დაწვის ალბათობა საგრძნობლად იკლებს.
zuka_FCB15/1.1=13.6
13.6/250*200=10.88
10-11 კუბიანი ბალონი გაქ
This post has been edited by PREDATOR on 19 Mar 2012, 15:55