წონისა და სიმძლავრის შეფარდების გარდა არის კიდევ უამრავი ფაქტორიმ ისეთი როგორებიც აუნჩ-კონტროლი, პორშეს გადაცემათა კოლოფი PDK, პორშეს წონის გადანაწილება (ძრავი უშუალოდ უკანა ბორბლებს აწვება რაც რა თქმა უნდა უკეთესია აჩქარებისთვის).
ასე რომ, მე ვფიქრობ რომ სწორი დალანჩვის შემთხვევაში, E55 არც ერთი შანსი არ ჰქონდა ამ პორშესთნ, ისევე როგორც X6Mს.
არანაირად არ მინდა მერსოს ან BMჭ მოყვარულებს წყენა მივაყენო, მაგრამ ყველამ ვნახეთ როგორ დადიაოდა პორშე ლანჩიდან.
ჰო, კიდევ ერთი, ზოგჯერ ძალიან დიდი ხანი გადიოდა საბურავების გახურებიდან უშუალო სტარტამდე, იმედია მომავალში ეს საკიტხიც დაიხვეწება, საბურავებმა გაციება რომ არ დაიწყონ.
რაც არ უნდა ითქვას, სანახაობა ნამდვილად ღირსეული იყო, ბევრი ძლიერი მანქანა იყო, ბევრი არც თU ისე ძლიერი მაგრამ ხაკხმა გამოიჩინა სპორტული ჟილკა და დამსახურებულიად გაიმარჯვა (კორსას და ტიგრას ვგულისხმობ). მადლობა ყველა მონაწილეს, ლამაზი დღე გვაჩუქეთ.
ასევე მინდა მადლობა გადავუხადო ორგანიზატორებს.
ბევრმა არ იცის რა ჯაფა იყო ჩადებული ამ საქმეში, სამწუხარო ვერ დავეხმარე ამ ჯერზე მაგრამ ის ვნახე ბიჭები როგორ მუშაობდნენ და მოდის არ დაუკარგოთ ეს შრომა, დავუფასოდ!!!
ჩემ კლუბელებს ცალკე მადლობა, მიხაროდა მათი დანახვა ტრიბუნიდან!!!
მაგრამ რაღაც საეჭვო მაისურები გეცვათ
The day I've bought my GTI was the day I became alive.
Good drivers have dead flies on the side windows(c)Walter Röhrl