ადრე მოტოციკლეტი რო ვიყიდე იყო აბკატკაზე (განაკეთები იყო მატორი)
აბკატკა გავატარე შემდეგნაირად:
1000 კილომეტრი ვიარე 5000 აბაროტამდე (ისიც ნელნელა ამყავდა 5 მდე )
ზეთი გამოვცვალე და 300 კილომეტრი ვატრიალებინე 7000-8000 აბაროტი მეტი არა
აი შედეგიც:
http://myauto.ge/car_details.php?car_id=3918444დღემდე ცოცხალია ეგ მოტოციკლეტი და აბკატკის მერე გაიარა ალბათ 10-15K უკვე
და რაც ყველაზე გასაკვირია რო გავყიდე მოტოციკლეტი მერე გავიგე რო მორგებული ვკლადიშებით ყოფილა აწყობილი მატორი და კალენვალზე ცოტა ხაზები ქონია!
................................
და ვიცი ხალხი ვინც მატორი თავისი რადნოი ვკლადშიბით კარგი კალენვალით და ნაწილებით ააწყო (იგივე ხელოსანთან რაზ ზემოთ დავწერე)
გაიარეს 100-150 კილომეტრი და აგაზავეს მოტო და დაესტუკათ (ვკლადიში ამოუტრიალათ)
========================================
ეხლა თქვენ თვითონ განსაჯეთ როგორი აბკატკა ჯობია! და ისიც გაითვალისწინეთ მოტოციკლეტის მატორი უფრო მაღალაბაროტიანია მანქანაზე ბევრს ტრიალებს ტახომეტრი ))