ladoladolado3214X4 ზეა? კაროჩე მე მყავდა ისქეიფი (იგივეა რაა

) გძეტა 5 წლის უკან მაშინ არც ისე ხშირი იყო ნაწილებზე ბაზარი ზედმეტია. აი უარყოფითი რაც შემიძლია ვთქვა მაგ მანქანაზე არი რო სიდენიები აქვს ძაან არაკომფორტული, პახოდუ ხმის იზოლაცია არ უვარგა 2011 იანი იყო და მერე შეიძლება გამოასწორეს. მარა ვირია ძმაო 2 წელი მყავდა და ზეთი, ბენზინი, და ერთხელ გავაკეთე პერედოკი და კიდე უკანა ჩისტიწელი გაიჭედა და მე თვითონ გავაკეთე

ვსო ეგ იყო მარტო. მე 3.0 მყავდა ისე ჯიგრულად დადიოდა რო რავი ძმაო ML ებს ტრაკს არ ვანახებდი ხოლმე

შენ რასაც ყიდულობ კაი გოდაა პრაბეგიც ცოტა აქ მოგემსახურება ძალიან მაგრად, პროსტა ევროპული არ ვიცი მარა ჩემსას 122 მილი ქონდა პრაბეგი და სინთეთიკას მისხამდნენ მაინც ზეთს. ერთხელ პოლუ სინთეთიკა ჩამისხეს და ცოტა აურია ძრავმა და რო მივიყვანე შესაცვლელად ხელოსანმა დედის პროჭი აგინა ვინც ამაში პოლუ სინთეთიკა ჩაასხაო

კაროჩე არ გააფუჭო მანქანა თავიდანვე მიაქციე ეგეთ რაღაცეებს ყურადღება
* * *
ImereTinskiჩემ ოჯახში ბრძანდებოდა ეგ ვაჟბატონი რამოდენიმე წელი, და გეტყვი რაღაცეებს დასკვნა შენთვითონ გამოიტანე
დადებითი: უდობნი სიდენიები, კარგად მორგებული სალონი, სასწაულად შედის მოსახვევში ###ზე კიდია იმენა, 2.5 საკაიფოდ დადის.
უარყოფითი: ჩვენ 80 ქონდა პრაბეგი რო ვიყიდეთ 2000 იანი იყო 2.0 ტვინ სპარკი(თითო ცილინდრზე 2 სვეჩია), 1 წელიწადში დაეწყო, კლაპნების ჩხარუნი, ვოზდუხამერი, თერმოსტატი, პერებოი (ჩიბუხები სუ შეჭმული იყო), სალონში განათებები მუდმივად იწვება, სიდენიის ამწევ დამწევი გატყდა, პერედოკი უვარგისზე უვარგისი ყოველ თვე პროფილაქტიკა, უკანა შუშის ტროსი გაწყდა ჩავარდა ვაბშე, მერე სელსფიდი ვაბშე კოშმარია, მექანიკის კიდე რიჩაგი პლასტმასისგან არი გაკეთებული და რო დამუშავდება წრეზე მოძრაობს ვერ გაიგებ რომელ სიჩქარეშია, წყლის პონტში მაგრად უბერავენ ზოგადად ალფა რომეობი ერთი თუ გაფუჭდა დარხეული აქ სადაც საცობში მოხვდები სუ დაჩიკს უნდა უყურო არ აგიდუღოს.
კაროჩე ჩემი რჩევა შეეშვი რაა იტალიურ მანქანებს ნაგავია რასაც მისცემს 1 წელიწადში 2 იმდენს დაახარჯავ. აუდივით არი
თან ჩემი მაგარ მდგომარეობაში ვიყიდეთ სალონი ახალი იყო იმენა. ა და დამავიწყდა აირბაგებს 10 წელი აქ მუშაობის ვადა და მერე აირბაგს ანთებს

:D