დავიწყოთ იქიდან, რომ მაგ პასატს გარბენი დიდი ალბათობით არარეალური აქვს

107K მილი მაგ წლოვანების მანქანისათვის ძალიან საეჭვოდ ჩანს
გაარკვიე როდის არის ჩამოყვანილი და საიდან
შეამოწმებინე ძალიან, ძალიან კარგად. ყურადღება მიაქციე განსაკუთრებით კარობკას
ეხლა ზოგადად პასატზე
თუ 2.8-ს ყიდულობ, ჯობია იყიდო 4Motion (4X4)
მე მყავს ზუსტად მასეთი, ამერიკული
ლეგენდები პასატის პერედოკზე დაგიტარებზე არის სისულელე. რაც მე ამ ზაფხულს ეგ ვახრიგინე, ხელის დადება არ სჭირდება ისე დადის მაინც
კარობკა მაგ მანქანებზე საკმაოდ ფაქიზია, ყიდვამდე ძალიან კარგად შეამოწმებინე. დალშე თუ ნორმალურად იხმარებ არაფერი მოუვა.
ძრავი კარგად შეამოწმე ზეთს არ უნდა ღვრიდეს და არ უნდა ჭამდეს. საერთო ჭირია მაგ 2.8 ძრავების - ზეთს ღვრის და მერე ბოლავს. საერთოდ ყველა დიდი ძრავი ჭამს ზეთს, მაგრამ ზომიერების ფარგლებში უნდა იყოს
დანარჩენი, როგორც მანქანა თავის კლასში და ფასში საკმაოდ ნორმალურია. თუ 4X4 იყიდი საერთოდ ერთი სიამოვნებაა მაგით სიარული. მძლავრი, მდგრადი და როცა გჭირდება საკმაოდ სწრაფიც. ანუ ზოგადად გირჩევ პასატის ყიდვას
lilelile123ახალი კუზაოთი მაგ ფასად არ მოგივა და ძველი კიდე გაუმჯობესებული 09-ია რა

მაგისი კმაყოფილი არავინ მინახია მე

გემოვნების და მოხმარების ამბავია. გაიარე ერთი 100კმ იოთი და მიხვდები რო ეგ მანქანა არაა

ჩამოყვანას აქვს უპირატესობები და კიდევ უფრო დიდი უპირატესობები აქვს აქ ყიდვას
ჩამოყვანილი ხშირად შავი ყუთის პონტია, გარედან ხედავ და შიგ რა ხდება არ იცი
This post has been edited by Jimmu Tenno on 6 Oct 2012, 18:09
მოდი ახლა სტომატოლოგიაში გამეჯიბრე და გაჩვენებ შენი ინტელექტუალობა სადამდე გაქაჩავს
㋡
ციხის ნადზორებს მე ლიჩნა არ ვესაუბრები როგორც თანასწორს , ეგეთი მსოფლმხედველობა მაქვს (C) მაკიაველი