კი ზუსტად მაგის თქმა მინდოდა
SAROKAWAრამდენიმე ვარიანტია:
1) ჰიდრომუფტა (რადიატორის უკან რომ ვინტილატორი დგას). შესამოწმებლად, ხელის წარტყმაა საჭირო და თუ ბზრიალი არ შეწყვიტა მომენტალურად ესე იგი გაასხა და დასატენია, თუ არ დაიწყო ბზრიალი და ეგრევე გაჩერდა ესე იგი კაია. თუ კაი აღმოჩნდება მაშინ უკვე
2) ჰაერი არის სისტემაში. CR-V-ზე არ ვიცი როგორ აქვს რადიატორს, შეიძლება სულაც თავისით გამოდევნიდეს ჰაერს სისტემიდან.
3) შეიძლება საერთოდაც წყალ იაკლია რადიატორში.
4) თერმოსტატი არის გაჭედილი შეიძლება და მაგის ბრალი იყოს.
მოკლედ ჯერ საჭიროა შემოწმდეს წყლის რაოდენობა რადიატორში და ჰიდრომუფტის მდგომარეობა, თუ არცერთი არ აღმოჩნდება, მერე დააკვირდით რადიატორზე ხუფის გვერდით პატარა ხუფივით ( შეიძლება შურუპი) თუ ექნება, ეგ ნდა მოიხსნას, ხუფიც უნდა მოიხსნას და ჩაისხას შიგნით წყალი და დააკვირდით იმ პატარა ნახვრეტიდან ჰაერის ბუშტები თუ ამოვა, თუ წამოვიდა ასხით წყალ იქამდე სანამ არ შეწყდება ეს ბუშტები, შემდეგ დაქოქეთ და დაქოქვიდან 2 წუთში ისევ ჩაასხით წყალი, კიდევ ამოიტანს ბუშტებს და რომ მორჩება, ჯერ ეგ პატარა ხუფი დაუჭირეთ, შემდეგ დიდი და მორჩა, ჰაერის გამოდევნა დასრულებულია. შემდეგ გაატარეთ მანქანა და თუ კიდევ ქნა უკვე რჩება თერმოსტატი. თერმოსტატს უკვე შეცვლა დაჭირდება თუ გაფუჭებულია. ისე სანამ უშველით მანქანას, როა წყალ იგახურდება ღუმელი ჩართეთ ხოლმე და ცხელ ჰაერის რომ გამოიტანს იქიდან ეგრევე დაიკლებს ტემპერატურა წყლის და დადგება ნორმაზე, ისე საშიშია, არ დაწვათ პრაკლადკები.
nikmaikhttp://www.ms.mia.ge/NUMBER/ მარცხენა ველში ჩაწერე სასურველი ნომერი ( მაგალითად ABC123) და დაგიწერს ქვემოთ დაკავებულია თუ არა და ფასსაც დაგიწერს.
Mish-aხო მერე გადავხედავ მეც, ეხლა მაინც ისე ვარ დღეს და ხვალ ვერ მოვახერხებ და მერე კარგ ხელოსანს ვკითხავ და გავიგებ, მაინც გმადლობ დახმარებისთვის

ხო სვეჩების არ შეგეშინდეს, თეთრი თუ არის კაია
teramisuთეგეტა.
BLACK METALaudi a6 ან a4, ასევე BMW E39, E46 ან ყველაზე კარგი ვარიანტი Mercedes-benz CLK. მე ამ უკანასკნელს გირჩევ. ნორმალური სიარულით არ წვავს ბევრს, ლამაზია, გამძლეა და ახალგაზრდა ქალბატონებსაც ძალიან უხდებათ.