Gelashviliგიო ერთი კითხვა მაქვს უბრალოდ შენგან რჩევის დონეზე რომ მითხრა რას ივარაუდებდი შენ ესეთ დროს, მოკლედ რაშია საქმე.
ე-39-ია 530, ძრავი "ახალია" აიზბორა გუშინწინ და ჩადგმის პროცესიც დამთავრდა გუშინწინვე და მაინც არ იქოქება, დაშლის მიზეზი და კაპიტალურად გაკეთების თავიდან იყო ის რომ ბენზინით გადაავსო ძრავი და მიიღო მერე ამ ქოქვის პროცესში ჰიდრო დარტყმა მანქანამ და რატომ მჭირდება ეხლა შენი პატარა რჩევა,
1. კომპი თავისი ევეესით და ბლოკით სხვა მოვიტანე იგივეა შედეგი 6-ვე სვეჩას ასველებს.\
2. ორიგინალ დიაგნოსტიკურ კომპზე სუფთაა მანქანა ვაფშე ყველანაირი კუთხით.
3. სვეჩები, ბაბინები, ჩიბუხები, ვოზდუხამერი ახლებია.
ნუ ძრავზე აღარ ვამბობ აღარაფერს პრობლემა არაა მაგაში არაფერი დაჩიკებიც ყველაფერი ვაფშე შევამოწმე, ზოგი სხვა მანქანიდან ზოგი ვითხოვე, ხოდა ისევ არ მინდა რომ მიიღოს ჰიდრო დარტყმა და მიდის საქმე მაქამდე, რამე იქნებ მირჩიო გიო

ერთადერთი ვარიანტი დარჩა ბენზინის ფილტრი სადაც აბრატკის კლაპანი აქვს ამ მოდელს კი გეცოდინება 2 შტუცერიანი ფილტრი აქვს და ეგ მოიტანეო ხელოსანმა და შეიძლება ეგ იყოს გაჭედილი და არ აბრუნებდეს ზედმეტ ბენზინს???
ძალიან დიდი მადლობა წინასწარ!