ბუგატი თუ ###ობა და მაშინ ყველა მანქანის დედასაც ###### მე ერთი მეორეს მიყოლებით. აგერ სულ რამოდენიმე პლიუსი ბუგატის.
1. ულამაზესია
2. 16 ცილინდრიანია ერთადერთი და განუმეორებელი.
3. ხმა აქვს ვაფშე სხვა განზომილება.
4. ბუგატით ივლი 400 ზე მეტით, ასევე ივლი 20 ით და გაგისწორდება. რასაც ვერ ვიტყვი koenigsegg რომელიც არის სუფთა ტრეკ ქარი და ქალაქში მაგით სიარული არის ტანჯვა წამებ.
5. ტექნოლოგიებზე აღარ ვლაპარაკობ არის დოკუმენტური ფილმები ორივეზე koenigsegg ეც და ბუგატიზეც თავად შეგიძლიათ შეადაროთ.
6. ხარისხი 1900 კილო ხრისხზე მეტყველებს koenigsegg 1400 კილო კიდე დამჩატებულ ###ობაზე რომელსაც რაც შეიძლება მეტი ნაწილი აქვს მოხსნილი რომ მჩატე იყოს.
7. ძრავის რესურსი რომელიც ბუგატს იმდენი აქვს koenigsegg ხუთ თაობას ეყოფა.
8. აეროდინამიკა რომელზეც ვინები მუშაობდნენ მგონი ყველამ იცის და koenigsegg შემქმნელს არც დაესიზმრებ მსგავსი აეროდინამიკური გათვლები.
9. ბუგატი არის მანქანა რომელიც დროს გაუძლებს koenigsegg 2 წელიწადში ყველას დაავიწყდება.
10. გერმანული გათვლა

გადაუგდეს ბიჭებს ანკესი გამოუშვა koenigsegg სწრაფი ავტო ბრახ ცოტახანში იგივე ბუგატი გაიჩითა 200 ცხენით მეტი ისევ უკან არის ყველა ავტო ინდუსტრია და ასე იქნება 10 წელი მინიმუმ სანამ ბოლომდე არ ამოიწურება ბუგატის ძრავის რესურსი, ამის შემდეგ გადაინაცვლებს მუზეუმში, ამასობაში koenigsegg გადაინაცვლებს სვალკაზე.
11. ტურბინები რომელიც ნიავს უბერავს არადა შეუძლია დიდ დიღომში რომ ქარი იცის ხოლმე ეგეთი დაუბეროს
12. ნებისმიერი დეტალი რომელიც 1000 ჯერ უფრო ხარისხიანია ვიდრე koenigsegg მთლიანად აღებული.
13. სახელი ბუგატი რომელსაც უდიდესი ისტორი აქვს, koenigsegg ### ყვერში იჯდა ბუგატი რო მანქანებს აწყობდა.
14. ბოლო ბოლო ბუგატი მანქანას გავს koenigsegg კუსტარულ ###ობას როგორებიც არის ვენომ გტ და სხვა მსგავსი ###ობები.
koenigsegg პლიუსებს აგერ ჩამოვწერ.
1. დიდი სიამოვნებით ვიყოლიებდი ტრეკისთვის.
2. ვსო ეგაა მეტი არაფერი.
რა თქმა უნდა ეს ბუგატს თუ შევადარებთ.

თორე ისე რომ koenigsegg მაგარი მანქანაა მაგას არ უნდა ლააპარაკი.