ერთი რაც ვიცი ის არი რო ავტომატზე ნეიტრალით სიარული არ შეიძლება, მეორეც ის რო რა მანქანაც მყოლია 2 000 ბრუნამდე წვავს ყველაზე ცოტას, ბრუნის მატებასთან ერთად მეტ საწვავს სვამს. ოპტიმალური სიჩქარე ტრასაზე 80-90კმ/სთ. უნდა იარო თანაბრად, დინამიურად, წინ რა ხდება დროულად შეაფასო და შეეცადო ნაკლებად ამუხრუჭო, ისე არა რო 5 მეტრს რო დაინახავ მიადგა, მერე დაატორმუზო, მერე ისევ მიადგა 3 მეტრში და ა.შ.
ყველაზე ნაკლები რაც დამიწვია ტრასაზე 5.5 ლ.

1.6 ძრავით.
წინა სიჩქარით დამუხრუჭების მომხრე რაღაც არ ვარ, რატომღაც..
აი ბოლო სიჩქარეშI ჩაგდება და გორვა კაი პონტია ნაღდად

მარა საბოლოოოდ ,
გოლფი მყავს, ნორმალური სიარულით ქალაქში 7-ს ვაწვევინებდი, მარა ესეთი სიარული ტანჯვაა, მანქანით სიამოვნებას ვერ იღებ....
ამიტომაც ცოტა ხნის წინ გაზი ტიუნინგი ჩავუტარე

( ეხლა არ თქვათ ისედაც ცოტას წვავდა და რათ გინდოდაო

მე რამდენსაც ქალაქში ვმოძრაობ დამიჯერეთ 7 ლიტრაც ძაან არაეკონომიური გახდა უკვე...)
ეხლა მიადგი და იარე, ეკონომიაზე აღარ ვფიქრობ და "აქსელერატორზე" ფეხის დადგმა ტვინში აზრს არ მიღვიძებს : "დაწვა დაწვა დაწვა მეტიი".
მე პირადად მირჩევნია დაბალ ფასიანი მანქანით ვიარო და სიამოვნება მივიღო მისით, (შესაძლებლობის ფარგლებში), ვიდრე 4.4 ძრავით და მარჯვენა ზოლში ვიჩანჩალო პენსიონერივით და ცალი თვალი ტახომეტრისკენ მქონდეს მიელმებული

(ოდესღაც ეგრეც იყო და ამომივიდა ყელში

)
P.ს. გაზის პოპულარიზაციას არ ვცდილობ ხალხოო
NGK, DENSO.
https://forum.ge/?f=56&showtopic=34918310&st=795