type-rმასე დაწვრილებით სამწუხაროდ არაფერი ვიცი ასე რომ ვერაფერს დავწერ
cumulunimbusცოტა ისტორიასაც მოვიშველიებ.
ჰონდას თავისი სახელით არ მოუგია არც კონსტრუქტორთა თასი და არც მის პილოტებს პირველობის თასი.
2004-ში კონსტრუქტორთა შორის II ადგილზე იყო BAR HONDA (ჰონდა ფლობდა გუნდის 45%-ს, BAR 55%-ს) ფერარის მერე. ხოლო ბატონი III იყო პილოტებს შორის (ფერარის პილოტების შემდეგ)
BAR finished the season in 2nd place in the Constructors' Championship, beating every team except for Ferrari.
მერე ჰონდამ მთლიანად შეისყიდა ბრიტანული BAR-ის წილი 55% და გახდა Honda Racing F1. სანამ ფინანსები ეყო გაქაჩა 2008 წლის სეზონის ჩათვლით, შემდეგ კი გლობალური კრიზიც დაემატა და ვეღარ შეძლო ჰონდამ საკუთარი გუნდის დაფინანსება. (მოგეხსენებათ მილიონობით დოლარზეა საუბარი)
ამიტომ Honda Racing F1-ის იმდროინდელმა მენეჯერმა და უფროსმა ერთობლივად გადაწყვტეს რომ თავადვე შეესყიდათ ჰონდისგან არსებული გუნდი, ანუ ფაქტიურად გამოვიდა რომ Honda Racing F1-ის მენეჯერ/უფროსი თავადვე გახდა გუნდის მესაკუთრე.
თუ გავითვალისწინებთ იმასაც რომ გუნდის მენეჯერს და უფროსს არ აქვს იმდენი შემოსავალი რომ ყოველ შეჯიბრებაზე, პილოტებს, ინჟინრებს, სპეციალისტებს და ა.შ. ფული უხადოს, რომელსაც მანამდე ჰონდა იხდიდა, გამოუჩნდა ახალი სპონსორი VIRGIN-ის სახით. Honda Racing F1-ის გუნდს სახელი გადაერქვა და მისი უფროსის და მესაკუთრის Ross Brawn-ის გვარი Brawn GP ეწოდა. მიუხედავად სპონსორისა, მაინც ძალიან შეზღუდულები იყვნენ ფინანსურად. სულ 3 ცალი შასი ჰქონდათ, ანუ მხოლოდ 1 რჩებოდა ზაპასი. ისე გაიარეს მთელი სეზონი რომ ყველაზე დაბალ ბიუჯეტიანი გუნდის რეკორდი გააუმჯობესეს

წარუმატებელი 2008 წლის სეზონის შემდეგ, Honda Racing F1-ის ბაზაზე შეიქმნილმა Brawn GP-მა, იგივე ინჟინრებით, იგივე პილოტებით (ბატონი და ბარიკელო) იგივე დამხმარე პერსონალით 2009 წლის ჩემპიონი გახდა. კონსტრუქტორთა თასიც მოიგო და ბატონი 1 ადგილზეც გავიდა, 3ზე ბარიკელო

ანუ ამხელა ისტორია იმიტო მოვყევი რომ, ჰონდას სახელს მართალია არ მიეწერება ყველა ეს წარმატებები მაგრამ, ის ცნობილი გუნდები და ის პილოტები ვინც კი წარმატებას მიაღწია, ჰონდას დამსახურებაცაა, რასაც ვერავინ ვერ უარყოფს.
ჰონდას მიერ დამზადებულ ძრავებზე და ა.შ. საუბარი შორს წაგვიყვანს თუმცა ეს რომ არ ვახსენო არ შემიძლია
2004 წელის სეზონი
The Honda RA004E engine was reputed to produce slightly over 960 bhp (716 kW; 973 PS) in Suzuka Special form, and was certainly one of the most powerful, if not the most powerful engine in Formula One.
Car: BAR 004
Engine: Honda RA004E
Year: 2004
Number of cylinders: 10
Configuration: 90° vee, naturally aspirated, 4 valves per cylinder, pneumatic valve system
Capacity: 2997
RPM: Over 18500
Power: Over 900 bhp
ეს კი მისი სურათი, ამ ძრავას ზედმეტსახელია THE ANIMAL რაც თარგმნას არ საჭიროებს...

ეს კი ამ ძრავით
This post has been edited by lasha16 on 5 Dec 2012, 07:17