გეთანხმები მაგაში რაც თქვი. შედარება ზუსტია დელიკატურ საჭმელსა და ჰამბურგერს შორის. ორი აზრი არ არსებობს. მაგრამ
ყველაზე უმთავრესი აქ ისაა რომ ვეირონმა ყველაზე სწრაფის ტიტული დაკარგა მსოფლიო მაშტაბით სხვა არაფერი
აქ ორი ფაქტორია გასათვალისწინებელი:
1) რატო ვიყიდო ვეირონი როცა N1 აღარაა სისწრაფის მხრივ?
2) ვეირონის ფასად (უფრო იაფადაც) ვეირონზე კომფორტულ მანქანას ვიყიდი.
ეხლა არავინ არ თქვას რომ 2 ტონიანი ვეირონი კომფორტულია ან კიდე მისი სილამაზით თვალებს უბნელებს ხალხს.
ვეირონის ერთადერთი აღსანიშნავი ფაქტორი ისაა რომ დამზადებულია მაღალი ტექნოლოგიების გამოყენებით და ვიზუალურად ეტყობა რომ ლაქშერ კატეგორიაზეა გათვლილი, ძვირადღირებული მასალით! სხვა ღირსება მაგას არ გააჩნია. არც N1 აღარაა სისწრაფეში და არც ძაან კომფორტულია.
ზეციდან არავის დაურეკავს ბუგატის დირექოტირსთვის და არავის უთქვია ვეირონი თუ როგორ აეწყო. ვეირონიც ისეთივე ადამიანის გონებით დაპროექტებულია როგორც ასტონ მარტინი და იაგუარი მაგალითად. ასე რომ ნუ აქცევთ ვეირონს კულტად და კერპად. მიუხედავად იმისა რომ ძალიან ძვირადღირებული ტექნოლოგიებით არის დამზადებული, საერთოდ არ ნიშნავს რომ ლამაზია და კომფორტული.
უფრო მეტიც, უმრავლესობა ეგეთი მანქანებისა არაპრაქტიკულია! ხელისგულზე უნდა ატარო, ასვა და აჭამო ადამიანზე მეტად.
როგორც ვიცი საფრანგეთში ყველაზე დელიკატური ყველი, მზეზე აქოთებული და მატლიანია. დამავიწყდა სახელი რა ერქვა. კითხე აბა ფრანგებს ეგ დელიკატესია თუ ^%^&$&% რას გიპასუხებენ

ეგრე ვეირონიც, არანაირად არ ნიშნავს იმას რომ რადგანაც 5 მილიონი ჯდება აწყობა, ყველაზე მაგარია, ყველაზე კომფორტულია, ყველაზე ძერსკია და ა.შ.
რომ ჩამოვთვალო სათითაოდ ფერარიდან დაწყებული იაგუარით დამთავრებული, ვეირონს ყველა აჯობებს თუ ავიღებთ ცალკეულ მახასიათებლებს.
2 ცალიც რომ გამოუშვან სერიულად საკმარისია მნიშვნელობა არააქ რამდენია
This post has been edited by lasha16 on 7 Apr 2013, 17:04