>gorski*JDM*lover>გამძლე ნამდვილად არ მითქვამს

მაგრამ ლამაზი რომ არის ეგ ფაქტია აუდის დიზაინი ზოგადად.
iosebi2000კაი მანქანაა ნამდვილად მაგრამ 262 ბევრია გარბენი თან უფრო ახალი მინდა წლოვანებით. რავი რაღაც მიჭირს დაჯერება რომ მერსედესმა ვოზდუხამერი ვერ გაუკეთოს ნორმალური ან გაზაობა კლავდეს. ღლეები არიან აბა 5.0 და 5.5 ებს რო უყენებენ? კარგი რა მართლა :| თურქულ ვოზდუხამერს გააფუჭებ იასნა. ტარება თუ არ იცი მანქანის და R იდან გიჟივით D ში გადართავ და ჩააჭერ არც დაელოდები და ესე ღლეურად თუ უვლი კაცი მანქანას გააფუჭებ ყველას. იმაში გეთანხმები რომ ლექსუსი ძალიან მაგარია და გამძლე. კომფორტულიც. 1 მინუსი აქვს ელექტრო ჰიდრავლიკა აქვს და გრუბია მაგარი. ყველა GS ზე.
არა როგორი სიტუაციაა იცი აქ მაინც ისეთი ხალხი პოსტავს ვისაც გამოცდილება აქვს მანქანებში და მაგიტომ გავხსენი თემა. ბევრი რამე წავიკითხე და ბევრიც გავითვალისწინე. მერსედესზე ვერავინ დამაჯერებს რო ვოზდუხამერი გაუფუჭდეს. დაჟე პადუშკებზე არის E კლასი და რამდენი უდღნავს დედას და ეგ ვერ გაუფუჭეს. 5.0 ებს ტყუილა ხოარ დგავენ არა თუარ ჩააჭირე. აუდიზე 240 000 კმ მდე აქ გარბენი ჩემსას დაახლოებით და საკმაოდ ჩქარა დავდივარ ვგაზაობ ჩქარი სტარტი ისა ესა. ამას არ მოსვლია არაფერი ვაბშე. ეგრე არც აუდია დიდად საგაზაო. S/RS ზე არ ვამბობ. BMW მაგალითად მაღალ ბრუნზე მუშაობს ის უფრო არის საგაზაო. მაგრამ ესეც არასწორია სპორტულია BMW ო რო გაიძახიან. რა სპორტულია კაით რა

M5ს RS6 ადღნავს მაგრა თან. ნებისმიერი ვიდეო ნახოს ვისაც უნდა. M5 აქ აქვს კერპივით. ბაზარი არაა მაგარი მანქანაა მაგრამ მაინც ;D ხოდა გადავუხვიე თემას რა მინდოდა მეთქვა. რაც გამოცდილება მივიღე ამ 1.5 წელში ერთს მივხვდი მანქანა უნდა იყიდო რაც შეიძლება დაბალი გარბენით და ევროპული. რომ თავიდანვე შეგეძლოს ყველაფრის დროულად გამოცვლა და ასე შემდეგ. E კლასი vs GS ალბათ უფრო. A6 ვიდით ორივეს მირჩევნია ახალი ა6 მაგრამ ვერ გავრისკავ რა. აი მეშინია იმენა
This post has been edited by SainT on 1 Aug 2012, 01:33