PIKNIKAლევინის ძრავი (4A-GE) ერთ ერთი საუკეთესოა ტოიოტას ძრავებში. ხაჩიროკუს წარმატების მტავარი მიზეზიც ეს ძრავი იყო და ძველთან შედარებით ეს თაობა კიდევ უფრო უკეთესია.
ცელიკას ბოლოს წინა მოდელის ძრავი, იგივე რაც ალეტზაია (3S-ge) ლევინში დგება. სხვადასხვა ფორუმებზე ბევრი ეგეთი მოდელი მინახავს, მარა რაზვესოვკა ერღვევა და კალცოს სტოკზე ჩქარა ვერ დადის. თან ცელიკა უფრო იაფიცაა და პირდაპირ მაგის ყიდვა შეიძლება. დასვაპვა კაი ძვირი სიამოვნებაა. გატურბინება ჯობია. ტურბო კიტები სპეციალურად 4age-სთვისაც არის გამოშვებული.
მთლიანობაში 4500-4800$ დამიჯდა + ზეთები, სცეპლენია და წვრილმანები. პროსტა ჩემი TRD-ს ძალიან კარგ კალცევოი პადვესკაზე დგას და მაგ პონტში ცოტა ძვირი იყო (სადღაც 500-700 $). იგივე კომპლექტაცია ჩვეულებრივი სტანდარტული მაკფერსონის პადვესკით და სტოკი აბვესით კიდევ 500 $-ით ნაკლებად იშოვება.
მოგნი თემას ვაოფებთ, ბოდიში
VTECევროპული არ არის. იგივე მოდელის მეორე ვარიანტია Sprinter Truneo BZ-R AE111.
მაგ ლინკზე სურათებში დინოტესტის ფურცელია. ქარხნული დინო ტესტია და მონაცემები კარგად ჩანს.
This post has been edited by Temch on 14 Aug 2012, 16:47