წიკოგილოცავ ძმა

მრავალს დაესწარი
საკაიფო მანქანაა ყველანაირად, არცერთპონტშI არ გაგიტეხავს ოფროუდზე თუარ წახვალ, პაწას მოდრიფტავ ცოტასიდრაგავებ მოსახვევებშIც საკაიფოდ დგას სტანდარტული მანქანისთვის.
ვიზუალურად კიდე 98 წლის იაპონური წლის მანქანაა ძაან ლამაზია კარგი დისეკბით და აბვესით
+ ები გამძლეა სიარულისთვის ცოტას წვავს ინტერიერი ძაან განსხვავებულიაქ ადგილი საკმარისიაქ სალონში რო 5 კაცი ნორმალურად იჯდეს ძალიან ბრაგუნა არაა (ოდნავ გრუბია თავისთავად ) ტარება ძაან სასიამოვნოა მოხერხებული რული და სკამი აქვს ტორმუზები აქვს ძალიან მაგარი ქალაქის მანქანის კვალობაზე. ნავაროჩენი ტიპია კლიმატი კონდი ელექტრო სარკეები ქსენონები კონდიციონერი ელექტრო შUშები და ესეთი რაღაცეები ყველას აქვს აფსოლუტურად.
-ჩემთვის არის დაბალი კლირენსი აქვს საკმაოდ და წვრილი ზაპასკა აქვს მაგრად არ მომწონს ეგ

უკანა შუშას დვორნიკი რო ქონდეს კიდე ძაან პრაქტიკული იქნებოდა ელექტრო აბაგრევი კიაქ მარა რამეტალახი ან ჭუჭყი თუ მიესხა აღარაფერიჩანს

რავი ჩემიაზრით ახალგაზრდა ბიჭისთვის და არამარტო. 5-6 ფარგლებში ყველაზე იდეალური სედანია პრაქტიკული ახალგაზრდული ლამაზი გამძლე და საკმაოდ ეკონომიური + კარგად დადის მე ტიპტრონიკით 325 ტიპტროს საკაიფოდ ვასწრებ სტოკს ე46ს ტიპტრონიკ აკორდს გავასწარი ე280 მექანიკას 320 ე36 მექანიკას
არის ხოლმე პატარა რაღაცეები რისგამოც ხოდს კარგავს

მაგალითად ვოზდუხამერის გაწმენდა უნდა ხოლმე და სვეჩებს იტყობს ძაან
თუ იყიდი კაროჩე კაი აბვესით და გლუშიწელით იყიდე გაგისწორებს მაგრად
ბოლობოლო 1 წელია ტიპტრო მყავს და ავდექი და ახალი ვიყიდე რესტაილინგი ალტეზზა ისევ მექანიკა ცუდი რო იყოს ნაღდად არ ვიყიდდი ხო?
This post has been edited by Faniack on 13 Aug 2012, 11:32