2010 წლის ნოემბრიდან ჰონდამ 500 მილიონ აშშ დოლარზე მეტი ჩადო ოჰაიოს შტატში მდებარე ქარხნებში.
ასევე ჰონდამ საჭიროებიდან გამომდინარე ჩადო 220 მილიონი აშშ დოლარი თავისი ქარხნების გაფართოებისათვის (ცნობისთვის ჰონდას 7 ქარხანა აქვს აშშ-ში, რომლებიც ყოველწლიურად ჯამში 1.63 მილიონ მანქანას უშვებს, 2014 წელს კი ვარაუდობენ ავტოწარმოება 1.92 მილიონს მიაღწევს), რათა ვარიატრული კოლოფების და ძრავების წარმოება ტექნოლოგიურად მაღალ დონეზე აეყვანა და შეექმნა თავის კლასში საუკეთესონი. აქედან 120 მილიონი მოხმარდება ვარიატორის პროექტს, ხოლო დანარჩენი 100 მილიონი იმ ძრავების პრექტს რომლებიც ახალ ვარიატორებს მოერგებიან.
ძრავს და კარობკებს რაც შეეხება, ჰონდამ უკვე განაცხადა Earth Dreams Technology-ის შესახებ ადრე. ამას შესაბამისი თემაც მივუძღვენი თავის დროზე და თვალს თუ გადაავლებ გაიხსენებ ბევრ საინტერესო ინფორმაციას.
Honda Announces Revolutionary Next-generation Earth Dreams Technologyკონკრეტულად ამ აკორდებს რაც შეეხება ჰონდა Earth Dreams ტექნოლოგიით ითვალისწინებს ვარიატორულ კარობკას, საწვავის ეკონომიას და სიმძლავრის გაზრდას. გარდა ამისა იგი ითვალისწინებს ძრავის სიცოცხლისუნარიონობის გაზრდას.
2.4 ლიტრიან 4 ცილინდრიან ძრავებს მექანიკურ ან ვარიატორულ კარობკებს მოარგებენ, V6-ს კი 6 სიჩქარიან ავტომატურს ან მექანიკურს, რომელსაც იდეალური ეკონომიურობა და სიმძლავრე გააჩნია.
"This next generation of technological advancements in our powertrains will greatly enhance both driving performance and fuel efficiency," said John Spoltman, plant manager of the Anna Engine Plant.
"Our associates have incredible experience and they are employing all of their skills to launching this exciting new series of engines for an Accord that will excel in all areas."(სურათებს მოვიშველიებ ძველი თემიდან)
აი ეს არის 4 ცილინდრიანი 2.4 ლიტრიანი DOHC ძრავი, Earth Dreams ტექნოლოგიის მიხედვით დამზადებული, ვარიატორითურთ. გარკვევით წერია Midsize კლასის მანქანებისთვის როგორიცაა აკორდი.



ეს კი 2.4 ლიტრამდე ძრავისთვის განკუთვნილი ვარიატორული კოლოფი.

"ცეპი"

3.5 ლიტრიან SOHC V6 ძრავს რაც შეეხება, სიმძლავრე საგრძNობლად გაზრდილია.




მგონი კაი მაჩვენებელია 3.5 ლიტრიანი SOHC V6 ძრავიდან 310 HP და 360 Nm, თანაც უფრო ეკონომიური და დიდი რესურსით
შედარებისთვის მინდა აღნიშვნა გავაკეთო, აქამდე სანამ ჰონდა Earth Dreams ტექნოლოგიას დააპროექტებდა აკურას სამოდელო რიგში მანქანები არის 3.5 და 3.7 ლიტრიანი ძრავებით.
მაგალითად აკურა TL რომ ავიღოთ, მის 3.5 ლიტრიან ძრავს 280 HP და 344 Nm. ხოლო 3.7 ლიტრიან ძრავს 305 HP და 373 Nm.
ფაქტიურად წინა და ახალ თაობის ძრავებს შორის დიდი განსხვავებაა. 280 ცხენს + 30 დაემატა და კიდევ 16 ნმ ისე რომ კიდევ უფრო ეკონომიური გახდა და ძრავის კუბატურაც არ გაზრდილა.
ეს შედარებები, სხვა 3.5 ლიტრიანი ძრავები ვერ ვნახე
2012 Lexus ES 350 - 3.5L DOHC V6, 268 HP
2012 Toyota Camry SE V6 - 3.5L DOHC V6, 268 HP
2012 Toyota Avalon - 3.5L DOHC V6, 268 HP
2012 Mazda MAZDA6 s Grand Touring - 3.7L DOHC V6, 272 HP
2013 Ford Taurus - 3.5L DOHC V6, 288 HP
2013 Mercedes-Benz C-Class C350 Coupe - 3.5L DOHC V6, 302 HP