თუ RLX-ზე ამბობ რაც წინა თაობა ღირდა, იმ ფასთან დაახლოებული იქნება ამის ფასიც. ეხლა RL 48 000 $ ღირს. RLX ალბათ 50 000$ ეღირება
კაი ინფორმაცია ისაა რომ სულ მალე გამოვა, 2013 წლის დასაწყისში, როგორც აკურას ჩვევია რაღათქმაუნდა ტექნოლოგიებით დახუნძლული.
The RLX Concept employs an extraordinary array of new Acura technologies
3.5 ლიტრიანი V6 ძრავი, 3 ელექტროძრავი, dual clutch ტრანსმისიით და რაღათქმაუნდა Sport Hybrid SH-AWD® სისტემით.
The RLX Concept's all-new 3.5L direct-injected VTEC® V-6 engine and Sport Hybrid SH-AWD® system, with three electric motors, combine to generate more than 370-horsepower, and are paired with a 7-speed dual clutch transmission (DCT) and lightweight body to deliver V-8 acceleration with four-cylinder fuel economy—with an estimated EPA (city/highway/combined) rating of 30/30/30 mpg.
სხვათაშორის ასევე გაყიდვაში იქნება წინა წამყვანი (FWD) 310 ცხენიანი RLX . ამ ვერსიასაც ძალიან მაგარი მანევრირება ექნება რადგან აკურამ ახალი ტექნოლოგია შეიმუშავა სახელად Precision All Wheel Steer™ რაც ნიშნავს ოთხივე ბორბლის მოხვევას, ისევე როგორც ეს პრელუდ 4WS ვერსიას ჰქონდა. თუმცა აკურას უფრო მეტად ნავაროჩენი სისტემა ექნება. ეს თქვენ გადათარგმნეთ, უამრავ ახალ სისტემას ნახავთ რაც მართვას აუმჯობესებს და მანევრირებას.
Acura also announced that the production RLX will be offered in a 310-horsepower, front-wheel-drive version, which will also deliver superior handling performance through the application of another new Acura technology— Precision All Wheel Steer™.
Front-wheel-drive versions of RLX will utilize Acura's all-new Precision All Wheel Steer™ system. This system provides for independent control of the steering (toe) angle of the right and left rear wheels by utilizing electrically controlled actuators. Precision All Wheel Steer™ works in tandem with Vehicle Stability Assist™ (VSA®) and Variable Gear Ratio (VGR) steering to deliver an extraordinary level of cornering control and steering precision.
დაკიდებას რაც შეეხება ესეც თქვენ თარგმნეთ.
An all-new double wishbone front suspension, multi-link rear suspension, Amplitude Reactive Dampers and electronic power steering with a variable gear ratio team to provide the foundation for the RLX's precise and intuitive handling control — termed by Acura as "Inomama" or "at the will of the driver."
აუდიო სისტემაც თავს არ იცხვენს, აქვე უნდა ვთქვა რომ ELS აუდიო სისტემა Elliot Scheiner-ის შექმნილია, რომელიც მხოლოდ აკურასთვის შექმნა. ამ კაცს აქვს უამრავი ხარისხი, წოდება და ჯილდო მიღებული მუსიკის განხრით, აღარაფერს ვამბობ გრემის და ემის ჯილდოებზე.
Elliot Scheiner is a record producer and record engineer. Scheiner has received 24 Grammy Award nominations, 7 of which he won, and he has been awarded four Emmy nominations, one Emmy award for his work with the Eagles on their farewell tour broadcast, three TEC Awards nominations, a TEC Hall of Fame inductee, and recipient of the Surround Pioneer Award. Elliot holds an honorary Doctor of Music degree from the Berklee College of Music and is one of the only Americans to be awarded the Master of Sound honor from the Japan Audio Society. ერთხელ და სამუდამოდ ხომ უნდა დაიწეროს და გაიცნოს ფორუმმა რატომაა აკურას აუდიო სისტემა ასეთი კარგი? არავინ არ წერს ამას.
ამ RLX რაც შეეხება თარგმნას მგონი არ საჭიროებს
An all-new, 14-speaker ultra premium audio system will be offered in addition to Acura's award winning ELS Surround® sound system
მოკლედ რომ ვთქვა RLX-ში თავს მოიყრის ძალიან ბევრი ტექნოლოგა. მეზარება ყველა წვრილმანის წერა... ვფიქრობ აკურა ამის ხარჯზე მინიმუმ 1 თავით მაღლა იქნება თავის კონკურენტებთან შედარებით.
ეს წყარო
http://www.acuranews.com/channels/acura-au...but-in-new-york This post has been edited by lasha16 on 8 Sep 2012, 01:24