"We have to aim for 120% product quality. If 99% of the products we make are perfect, that would seem like a pretty good record. However, the customers who become the owners of the remaining 1% will surely consider their products 100% defective. It is unacceptable that even one customer in a thousand–even one customer in ten thousand–should receive a defective product. That's why we have to aim for 120%." When founder Soichiro Honda said this he defined the company's fundamental approach to quality: what it means to strive to be a company society wants to exist. Determined to meet or exceed the expectations of customers, Honda is taking new initiatives to reach ever-higher product quality standards. That is who we are.
ჩვენ ვგეგმავთ ხარისხის 120% გაზრდას. "თუ" ჩვენი პროდუქციის 99% წუნდაუდებელია, ეს რათქმაუნდა კარგია, მიუხედავად ამისა რჩება მომხმარებელი რომელსაც 1%-იანი წუნდადებული პროდუქცია ხვდება. რათქმაუნდა ასეთი მომხარებლისთვის მთლიანი პროდუქცია ნაგავია.
ინებეთ წყარო
http://world.honda.com/CSR/quality/შეგიძლია ჯილდოები დათვალო


განსაკუთრებით გამანადგურებელი ფაქტები აქაა შეგიძლია ესეც ნახო
http://www.edvoyleshonda.com/img/1779261ცოტას ამოვიღებ და დავწერ აქ
2011 წლის მონაცემები ასეთია: ხარისხის მაჩვენებელი, ყველაზე პრობლემატური მანქანის ბრენდები, რაც დაბალია რიცხვი მით უკეთესია.
1 ლექსუსი 73
2 ჰონდა 86
3 აკურა 89
-----------
4 მერსედესი 94
ავტონდუსტრიის საშუალო მაჩვენებელია 107 - ესეიგი ამაზე მაღალი უკვე ცუდი მაჩვენებელია.
BMW 109
NISSAN 117
ფოლკსვაგენი 131 ( )
მიცუბიში 133
დანარჩენ მაჩვენებლებსაც გადახედეთ და ნახავ რომ 2011 წლის შეჯამებით ჰონდას ყველა მოდელი მანქანა თავიანთ კლასებში N1 ადგილზეა (1-2 მოდელის გამოკლებით)
აწი რაც გინდათ ის დაწერეთ