ლევინი ჩამოსვლის დღიდან რბოლებშია. ნახევარი წელიც არ არის რაც მყავს და სადაც კი რამე ტარდება ყველფერში ვმონაწილეობ, მეტი რა ვქნა

პროსტა ჯერ დილეტანტი ვარ. ამ თაიმ ატაკებამდე ტრეკი სად იყო, არც ვიცოდი. ძველზე ნამყოფიც არ ვიყავი. არც სხვა რაიმე სორტული გამოცდილება მქონია და, თანაც, საბურავების პრობლემასაც ვერ ვაგვარებ. მიუხედავად ამისა, მე-3, მე-2 და მე-5 ადგილები მაქვს აღებული. 2:13 მაქვს ტრეკის დრო და ამ 13 წამს რო ამივიღებ, ანლიმშიც გადმოვალ

ძრავებს ერთს დავამატებდი. პულსარის იგივე ძრავი განსხვავებული ვალებით, რომელიც N1-ზე დგება და 200 ცხენი აქვს. ლიტრიდან ცხენების რაოდენობით ს200-ს უტოლდება და ს2000-კი გინესის რეკორდების წიგნშია.
4 A-GE სახუმარო ძრავი ნაღდად არაა. ძალიან კარგი ძარავია ფაქტობრივად ამოუწურავი რესურსით. ბევრი მინახავს სხვადასხვა საიტებზე, 11 000-მდე რო ბრუნავს და 240 ცხენს რომ გამოიმუშავებს. თანაც, რეგულარულად რომ მონაწილეობს რბოლებში. რესურსიც ყოფნის და მაგრადაც დადის. იგივე ძრავის წინა თაობა დგებოდა ლეგენდარულ ხაჩიროკუზე, რომელსაც სტოკში 130 ცხენი ქონდა, მარა ძალიან მარტივად ადიოდა 200-მდე და დრიფტის ლეგენდადაც ეს მანქანა, უმეტესად, ძრავმა აქცია.
იმ ვიდეოში პულსართან და ლევინთან მართლაც sir2 სივიკია მარა არც ლევინია BZ-R. ჩვეულებრივი მაკფერსონიანი ლევინია -- BZ-G. და ვინც BZ-R-ის დაკიდების სისტემა არ იცის, ვეტყვი, რომ ძალიან დიდი სხვაობაა მაკფერსონთან შედარებით. მარტო წინ 10-ცალი შარავოი აქვს, სტაბილიზატორებით დახუნძლულია (Super Strut Suspension). ჩემსაზე ამასთან ერთად TRD-ს სპეციალურად კალცევოი რბოლებისთვის შექმნილი ამორტიზატორები აყენია თავისი პრუჟინებით. ასე, რომ მე მგონია, რომ მთავარი ჯერ წინ მაქვს : )))
ესეც განწყობისთვის. შეადარეთ კიდევ რა მანქანები მონაწილეობენ.
This post has been edited by Temch on 4 Nov 2012, 21:25